JAVA Bijles gevraagd !

Status
Niet open voor verdere reacties.

janice1616

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2011
Hallo,

Ik Ben op zoek naa iemand die mij Bijles zou kunnen te en in Java.

Ik heb via de LOI een curcus java programmeren maar ik merk dat ik toch soms vastloop.

Wie kan mij helpen eventueel wil ik er wel een vergoeding voor geven :)

Alvast Bedanky !

Groetjes,

Janice

Een goed boek helpt altijd.

En begin vooral simpel en wil niet te veel. probeer eens met Bluej een basis programma te maken zonder een UI want dit doet het programma zelf al. en als u dit dan onder de knie heeft kunt het het proberen in Eclipse of andere programma's die een wat meer geavanceerde java programmering toestaan. en dan kunt u werken aan een GUI of TUI (grafisch User interface of Textbased User Interface).

Hai dankjewel voor je tip !

Ik heb genoeg boeken maar ik heb bepaalde vragen.
Dus ik zoek iemand die ik kan mailen met vragen, en die het me dan kan uitleggen.

Ja ik wil je opzich wel helpen, maar ik denk dat ik hier helaas niet altijd tijd voor heb. dus dan blijf je met de vragen zitten. Maar Loi kun je daar niet naartoe mailen? die horen je toch te begeleiden?

Mailen kan natuurlijk altijd (tenminste als ik tijd heb, wil ik je best helpen). Misschien is het een idee om hier een topic met je vragen te maken dan kunnen mensen daarop antwoorden.

Dit is een heel goed voorstel van NewbiProgrammer: hoe meer mensen kunnen reageren hoe meer u komt te weten. en des te de kans groter is dat iemand het antwoord weet.

Tja ik zou zo zeggen stel hieronder al eens een vraag.Ontmoetingen zal moeilijk zijn aangezien mander en gent(belgie) ver uit elkaar liggen.zet je mail eens dan stuur ik je eens een odt document met veel java basis kennis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan