als ik wakfu(MMORPG) op start komt er eerst zo'n klein schermpje met de avatar van het spel. daarna komt heel even een wit scherm, dat je normaal ook wel eens ziet als je een spel opstart. maar datn valt het spel weg, zonder dat ik iets doe. ik kan het spel dus niet spelen. 1 tel vanaf dat dat witte scherm komt valt hij weg.
de krijg de volgende error in de game folder.
java.io.FileNotFoundException: I:\DOCUME~1\User\LOCALS~1\Temp\e4jB2.tmp_dir18508\i4jdel.exe (hier staat dan iets dat het systeem neit kan worden gevonden ofzo)
at java.io.FileInputStream.open(Native Method)
at java.io.FileInputStream.<init>(Unknown Source)
at com.exe4j.runtime.util.FileUtil.copyFile(Unknown Source)
at com.exe4j.runtime.util.WinDel.prepareDeletion(Unknown Source)
at com.exe4j.runtime.WinLauncher$2.run(Unknown Source)
P.S. ik heb de nieuwste update van java en bij het woord user in de eerste regel staat normaal mijn naam, maar die houd ik leiver voor mezelf.
als iemand weet hoe dit komt mail mij dan AUB. zelf denk ik dat het ligt aan dat ik java heb geinstalleerd in de verkeerde folder. als je een antwoord weet, zou je het dan kunnen formuleren dat ik het een beetje snap? ik ben wel altijd aan het gamen, maar van die progammeertaal heb ik geen koek gegeten.
ik heb dit ook bij de game Dofus-Arena, een game van dezelfde makers, en ze zeggen dat het hetzelfde probleem is omdat het spel met dezelfde dingen is gemaakt.
op het game forum geven ze geen antwoord dus probeer ik het hier.
bij voorbaad dank,
ik.
hightechnie@hotmail.com
de krijg de volgende error in de game folder.
java.io.FileNotFoundException: I:\DOCUME~1\User\LOCALS~1\Temp\e4jB2.tmp_dir18508\i4jdel.exe (hier staat dan iets dat het systeem neit kan worden gevonden ofzo)
at java.io.FileInputStream.open(Native Method)
at java.io.FileInputStream.<init>(Unknown Source)
at com.exe4j.runtime.util.FileUtil.copyFile(Unknown Source)
at com.exe4j.runtime.util.WinDel.prepareDeletion(Unknown Source)
at com.exe4j.runtime.WinLauncher$2.run(Unknown Source)
P.S. ik heb de nieuwste update van java en bij het woord user in de eerste regel staat normaal mijn naam, maar die houd ik leiver voor mezelf.
als iemand weet hoe dit komt mail mij dan AUB. zelf denk ik dat het ligt aan dat ik java heb geinstalleerd in de verkeerde folder. als je een antwoord weet, zou je het dan kunnen formuleren dat ik het een beetje snap? ik ben wel altijd aan het gamen, maar van die progammeertaal heb ik geen koek gegeten.
ik heb dit ook bij de game Dofus-Arena, een game van dezelfde makers, en ze zeggen dat het hetzelfde probleem is omdat het spel met dezelfde dingen is gemaakt.
op het game forum geven ze geen antwoord dus probeer ik het hier.
bij voorbaad dank,
ik.
hightechnie@hotmail.com
Laatst bewerkt: