Java Error bij opstarten game

Status
Niet open voor verdere reacties.

twillight

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
als ik wakfu(MMORPG) op start komt er eerst zo'n klein schermpje met de avatar van het spel. daarna komt heel even een wit scherm, dat je normaal ook wel eens ziet als je een spel opstart. maar datn valt het spel weg, zonder dat ik iets doe. ik kan het spel dus niet spelen. 1 tel vanaf dat dat witte scherm komt valt hij weg.
de krijg de volgende error in de game folder.

java.io.FileNotFoundException: I:\DOCUME~1\User\LOCALS~1\Temp\e4jB2.tmp_dir18508\i4jdel.exe (hier staat dan iets dat het systeem neit kan worden gevonden ofzo)
at java.io.FileInputStream.open(Native Method)
at java.io.FileInputStream.<init>(Unknown Source)
at com.exe4j.runtime.util.FileUtil.copyFile(Unknown Source)
at com.exe4j.runtime.util.WinDel.prepareDeletion(Unknown Source)
at com.exe4j.runtime.WinLauncher$2.run(Unknown Source)

P.S. ik heb de nieuwste update van java en bij het woord user in de eerste regel staat normaal mijn naam, maar die houd ik leiver voor mezelf.

als iemand weet hoe dit komt mail mij dan AUB. zelf denk ik dat het ligt aan dat ik java heb geinstalleerd in de verkeerde folder. als je een antwoord weet, zou je het dan kunnen formuleren dat ik het een beetje snap? ik ben wel altijd aan het gamen, maar van die progammeertaal heb ik geen koek gegeten.
ik heb dit ook bij de game Dofus-Arena, een game van dezelfde makers, en ze zeggen dat het hetzelfde probleem is omdat het spel met dezelfde dingen is gemaakt.
op het game forum geven ze geen antwoord dus probeer ik het hier.
bij voorbaad dank,

ik.
hightechnie@hotmail.com

Laatst bewerkt:
Even een opmerking: deze vraag hoort totaal niet thuis onder programmeren, ze heeft er namelijk niets mee te maken.

Een tweede puntje, je kunt java niet in een verkeerde folder installeren. Java zit toch echt wel goed genoeg in elkaar om daar geen problemen mee te hebben.

Je probleem ligt blijkbaar in de installer van het game die ergens in een tijdelijke map stond, en die er nu blijkbaar er niemeer staat (hmm, misschien een beetje logisch voor een 'tijdelijke' map :P ) De beste optie die ik kan zien is om te proberen het game eens opnieuw te installeren. Als dat niet lukt, richt je tot het forum van wakfu, zo op het eerste zicht zou ik aanraden van je beste Frans boven te halen, want het is spel is gemaakt door een Frans bedrijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan