Java installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
183
Hallo, Ik gebruik Mozilla Firefox. Als ik op bepaalde websites klik krijg ik de mededeling dat er extra plugins vereist zijn om alle media op die pagina weer te geven. Klik ik op ontbrekende plug-in installeren, komt er staan Java Runtime Environment installatie mislukt. Handmatig installeren: This software has already been installed on your computer. Like to reinstall it? Klik ik op yes. Komt er: Er is al een versie van dit produkt geinstalleerd. U kunt niet doorgaan met de installatie van deze versie. Gebruik het onderdeel software in het config. scherm om de bestaande versie van dir produkt te configureren of te verwijderen. Aks ik dan in config scherm ben zie ik een installer icoontje van Java(TM) 6 update 10 grootte 96,89 MB ik kan daar niks mee. Niet verwijderen en niet configureren. Als ik met zoeken op mijn computer intyp Java(TM) 6 update 10 krijg ik de boodscha[ Er zijn geen zoekresultaten gevonden. Wat kan ik doen om Java Runtime toch te installeren om bepaalde webpagina's wel te kunnen bekijken?
Alvast bedankt voor de te nemen moeite. :confused:
 
Probeer het eens zo:
Download het programma ccleaner en installeer het (even afvinken anders word de google toolbar meegeinstalleerd).
Open ccleaner en klik op gereedschap en dan op deinstaleren,kies java en kijk of het verwijderd word.
Lukt het dan instaleer je de nieuwe java.
Wat wel vreemd is is dat ik java net update en de laatste versie is java 6 update 7....??
maar goed........ ik hoor het nog wel..
 
Java

Hallo, Ik heb ccleaner op mijn pc staan. Heb daar gekeken, staat toch inderdaad update 10. Wilde onder ccleaner deinstalleren, gebeurt niets. Als ik op verwijderen klik krijg ik boodschap: Niet in staat MSI installer te verwijderen. Keek ik naderhand weer op config. scherm was de grootte bij bestand Java ineens weg, maar kan het niet verwijderen.
Ben ik naar Microsoft gegaan via intypen bij google msi installer krijg ik iets van genuine validatie kom ik uit bij windows defender was gratis, maar dat had ik al op mijn pc staan. Ik toch gedownload wilde het installeren kon niet dezelfde boodschap als bij Java eerst via config scherm verwijderen. Heb ik gedaan en toen kon ik Windows Defender inderdaad opnieuw installeren. Maar ik krijg die Java update 10 niet verwijderd.:evil:
 
Java

Hoi Maikel, Ik snap er niks van. Heb nog even op de site gekeken die jij opgaf. en heb msicuu.exe geinstalleerd. Maar daar staat geen Java bij. Waar zou Java op mijn pc kunnen staan? Is MSI Installer hetzelfde als Windows Installer?
Als ik naar config scherm ga is nu wel Java(TM) 6 update 10 weg. Maar als ik de nieuwe Java wil installeren krijg ik nog steeds de boodschap dat die al op mijn computer staat, maar ik weet niet waar.
 
Hallo, Ik gebruik Mozilla Firefox. Als ik op bepaalde websites klik krijg ik de mededeling dat er extra plugins vereist zijn om alle media op die pagina weer te geven. Klik ik op ontbrekende plug-in installeren, komt er staan Java Runtime Environment installatie mislukt. Handmatig installeren: This software has already been installed on your computer. Like to reinstall it? Klik ik op yes. Komt er: Er is al een versie van dit produkt geinstalleerd. U kunt niet doorgaan met de installatie van deze versie. Gebruik het onderdeel software in het config. scherm om de bestaande versie van dir produkt te configureren of te verwijderen. Aks ik dan in config scherm ben zie ik een installer icoontje van Java(TM) 6 update 10 grootte 96,89 MB ik kan daar niks mee. Niet verwijderen en niet configureren. Als ik met zoeken op mijn computer intyp Java(TM) 6 update 10 krijg ik de boodscha[ Er zijn geen zoekresultaten gevonden. Wat kan ik doen om Java Runtime toch te installeren om bepaalde webpagina's wel te kunnen bekijken?
Alvast bedankt voor de te nemen moeite. :confused:
 
Java

Hallo Tineke41,

Ik had het zelfde probleem. Ik heb het als volgt opgelost: Tik in Google , pctuts, dit is een belgische site. Registreer je daar gratis.Ga naar downloads en zoek pc opschonen,register opschonen. Klik op register opschonen en zoek naar het programma
Eusing free registry cleaner1,1 en download dit.Installeer het(in Nederlands).Start het proframma en fix de problemen.Hierna heb ik de nieuwste versie van java(sun) gedownload.
Ik kon het niet automatisch dus heb ik het offline gedownload en geinstalleerd. Bij mij werkt het weer.

Ik hoop dat ik je hier mee geholpen heb.

Groetjes Rob Sparrius
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan