Hallo, Ik gebruik Mozilla Firefox. Als ik op bepaalde websites klik krijg ik de mededeling dat er extra plugins vereist zijn om alle media op die pagina weer te geven. Klik ik op ontbrekende plug-in installeren, komt er staan Java Runtime Environment installatie mislukt. Handmatig installeren: This software has already been installed on your computer. Like to reinstall it? Klik ik op yes. Komt er: Er is al een versie van dit produkt geinstalleerd. U kunt niet doorgaan met de installatie van deze versie. Gebruik het onderdeel software in het config. scherm om de bestaande versie van dir produkt te configureren of te verwijderen. Aks ik dan in config scherm ben zie ik een installer icoontje van Java(TM) 6 update 10 grootte 96,89 MB ik kan daar niks mee. Niet verwijderen en niet configureren. Als ik met zoeken op mijn computer intyp Java(TM) 6 update 10 krijg ik de boodscha[ Er zijn geen zoekresultaten gevonden. Wat kan ik doen om Java Runtime toch te installeren om bepaalde webpagina's wel te kunnen bekijken?
Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Alvast bedankt voor de te nemen moeite.