Java niet is te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

niek57

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
Ik heb een probleem mat de installatie van java, nadat ik die moest update werd niet gewoon ge-update maar werd er een nieuwe versie op mijn pc gedownload.
Dus ik dacht dat inslalleren is een fluitje van een cent, niet dus.
Nu blijkt achteraf dat ik eerst de oude versie kompleet had moeten verwijderen en dat had ik dus niet gedaan,
En heb ik dat nu wel al een paar keer gedaan, maar ik krijg het niet geinstalleerd de balk met die groene blokkjes blijft steeds hangen op 1 kwart deel.
IK heb het al een keer of vijf geprobeerd maar het gaat gewoon niet.

Zucht!
waarom moet alles toch steeds vernieuwt worden?
ik word er niet goed van.

Hallo Niek. Het zou toch moeten kunnen, maar dan als administrator uitvoeren. Is het wat?

Klik

Verwijder alle java die je hebt en download de installer van www.java.com
sla hem ergens op waar je hem kan terugvinden.
klik rechtermuisknop op de installer en klik op uitvoeren als administrator.
zorg dat je geen programmas open hebt die java zouden kunnen gebruiken.
dat zou het moeten doen.

Hi Niek je kan ook proberen java te deinstalleren dmv javara
En daarna de nieuwste versie te installen.
Succes.

Ik heb al van alles geprobeerd ja ook via administrator mat javara maar het gaat niet.
Ja misschien als ik mijn pc 2 of 3 dagen aan laat staan, dat het er dan wel inkomt,
Maar daar twijfels ik sterk aan, want als het in een hele nacht niet werkt zal het wel nooit werken.
Die installer zet wel iets op mijn pc maar blijft net voor het einde hangen dus heb ik het nu na 4 uur wachten maar weer uitgezet, via Taakbeheer die stopt het progrmma wel zogenaamt maar dan nog is het bezig, want daaarna kan mijn pc niet afsluiten of ik moet de startknop ingedrukt houden, opnieuw opstarten gaat nog wel met resetten.

IK krijg in de Java map de submap jre7 met daarin de 2 bestandsmappen bin,lib en de gecomprimeerde map core en nog een bestand copyright, license, release en 2 lees bestanden 1 html en de toepassing patchjre en als die start krijg ik deze meiding:

C:\Program Files\Java\jre7\patchjre.exe is geen geldige Win32-toepassing

dus heb denk ik dat die downlaods niet op XP werkt maar alleen nog op Windows7 en hoger.
Mijn vermoedens zal ik maar niet openbaar maken.

Java is toch voor alle windows systemen, inclusief XP. Klik een op de rode link alle java verwijderen. (oudere versies verwijderen) Brengt dat dan wat. Het is toch te gek dat het niet kan.

klik

en deze beheerdersrechten. Ik neem het toch aan. klik

Schijnbaar niet ! manamana
Want ik heb al van alles geproberd maar krijg het met geen mogelijk Kompleet geinstallerd.

Het zet in de map Java de map jre7 met daarin 3 mappen: bin, lib en gecomprimeerde map core, en 3 bestanden: COPYRIGHT, LICENSE en release, en 1 lege toepassing patchjre, plus 2 text bestanden: READMY en THIRDPARTYLICENSEREADME, en Welcome.html.

En blijft die hangen net boven de c van 3 Billion Devices Run Java in dat installatie schermpje, en kan ik wachten tot ik een ons weeg. en dan moet ik wel heellllllllll lang wachten met mijn 110 kilo

Als ik op patchjre klik krijg ik de melding: C:\Program Files\Java\jre7\patchjre.exe is geen geldige Win32-toepassing. en dat kan wel kloppen want dat is leeg.
En met de ofline versie gaat tot bijna het einde en doet die verder ook niks meer, en het kan tocht niet zo zijn dat het 2 dagen moet duren.

Nou dat is wat. Iets er natuurlijk niet goed maar kan van hier uit ook niet zien wat er verder nog gedaan kan worden. Dus nog een keer hier na toe en je moet kennelijk toch bij veelgestelde vragen zijn. Heb ik java. klik

Het is van de gekke dat het niet kan. Virus of zo?

En ik las deze nog. klik malware

Laatst bewerkt:
@niek57
Ik begrijp dat je xp hebt?
Dan zal ik 'm maar naar de xp-sectie verplaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan