Java problemen bij spel online.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjonniej1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2009
Dag allemaal.

Ik probeer hier in te loggen op een game. Helaas doet Java niet zo vriendelijk en kom ik er niet op.

http://img237.imageshack.us/img237/2002/java.jpg

Hier staat de Java foutbeschrijving.
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd:

Opnieuw installeren Java, Verschillende browsers (firefox en Chrome), Updaten Java en niets werkt.
Iemand anders nog een idee?

Zie in je log dat er geprobeerd wordt iets te laden van world10.runescape.com: Er kan geen verbinding mee gemaakt worden.
Dus als je gewoon gebruik maakt van de 'normale' site van Runescape, dan is er blijkbaar een probleem bij de servers van Runescape. Ik denk dan dat je hier voorlopig niets aan kunt doen, en je moet wachten totdat zij het probleem hebben opgelost.

Overigens kan het ook liggen aan download-programma's die je op je pc op dat moment actief hebt, dus zet die af, en kijk of dat helpt.

Tijs.

Ik heb zojuist van netwerk verwisseld (van netwerk achter proxy naar gewoon netwerk). Het gewone open netwerk werkte alles perfect. Denk dus dat het aan de proxy instellingen ligt.

Tsja... Als je dergelijk grapjasserij er niet bij vermeld, dan kunnen we hier op een forum niet denken aan proxy-problemen.

Nu je blijkbaar er achter bent gekomen dat je proxy-instellingen er schuld aan zijn, zou je 2 dingen kunnen doen:
1. Geen proxy gebruiken
2. In de Proxy-instellingen aangeven dat *.runescape.com niet via de proxy benaderd moeten worden maar rechtstreeks.

Tijs.

De proxy is dus van het werk.. Dus enige mogelijkheid om dat vanaf mijn computer te doen?

Kijk het volgende na:
Start -> Uitvoeren -> inetcpl.cpl
Ga naar tabblad Verbindingen
Klik op Lan-instellingen
Als het goed is staat daar dan de proxy aan. Klik op geavanceerd.
Vul in het vakje Uitzonderingen *.runescape.com in. Staat er al iets, dan moet er een ';' voor, dus je voegt dan toe: ;*.runescape.com

Overigens kan het zijn dat je nu tegen de regelingen van je werk ingaat, want misschien is het helemaal niet de bedoeling dat je runescape gebruikt vanaf je werk.

Succes,

Tijs.

Dan kun je niets veranderen, lijkt me. Dan maar alleen Runescape op je eigen pc thuis spelen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan