Java werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zolang java in je register staat zal het probleem blijven vrees ik... Probeer eens uit te voeren zoals ik zei hier boven ergens...
 
hmmmm...

Probeer de manier van Diederik nog eens..

Dus alles van Java verwijderen. Ik zou eerst alleen in je lijst met software alles verwijderen en daarna nogmaals proberen. Dus nog niet in je register gaan rommelen.
Dat wordt misschien dan vanzelf wel verwijderd.
 
Ik denk dat enkel de juist-geïnstalleerde versies zullen worden verwijderd als je ze uninstalleerd. Daarom denk ik dat in het register de oude Java 'zogezegd' zal blijven bestaan... Tenzij je een mogelijkheid ziet die ook die te uninstalleren zonder in het register te moeten neuzen.

Diederik
 
Verwijder alles van Java...
Uit je lijst met software, daarna verwijder je uit je register alleen de map JavaSoft (staat er misschien vaker in)
En daarna opnieuw installeren.

Denk ik toch... :D
 
Ik denk dat het moet volstaan enkel die map te verwijderen. Ik denk trouwens dat die map er maar één keer in staat... Maar er zijn ook JaVa-mappen onder HKEY_CLASSES_ROOT !! Bij mij is dat Java1.4.1 Java1.4.0 etc... En in HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/CLASSES/ staat ook wel iets. Mischien die dan ook verwijderen als het vorige echt niet lukt. LET OP dat je enkel JAVAPLUGIN keys verwijderd... De andere Java-sleutels kunnen van andere programma's zijn zoals turbo_zip bij mij ook java-sleutels in het register heeft.
 
Laatst bewerkt:
Dit krijg ik te zijn bij Regedit, ook niet meer trouwens.
Alleen de mapjes waar enkel en alleen het logootje met de AB en dan Standaard en geen waarde ingesteld.
Ik ben als de dood dat ik verkeerde dingen nu delete,
welke moet ik deleten? Alle?
 
NEE!

Gewoon het mapje 'Javasoft'. Meer niet! Die map zit in HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/ En als je helemaal niet zeker bent, kan je het nog hernoemen. Zodat je het later kan terugzetten als het mis loopt.

Je hebt toch eerst al je Java geuninstalleerd? Zoniet, doe dat dan eerst. En als alles verwijderd is surf dan naar http://java.sun.com/getjava/

Diederik
 
Laatst bewerkt:
Alles gebeurd, alles ging goed.. Totdat..
AAAH
Nu moet ik weer virtual Machine downloaden!
Gewoon weer bij het begin!..
Ik begin de hoop op te geven..
 
Nope. Ik moest Virtual machine downen,
ik volg de link, kan niet, want moest eerst Windows Update doen. Ik doe dat.
Zie daarna de link staan die er later werd toegevoegd en download dat [doe ik dus 2x hetzelfde :S] en nog steeds krijg ik de waarschuwing dat ik VM moet downen! Sanp ik het snap jij het..
 
Dus:

Je hebt alle java verwijderd,
de map 'javasoft' verwijderd,
daarna eerst VM gedownload,
en daarna SUNjava?

Dan moet je in je configuratiescherm de java nog aanpassen, je weet wel...
 
Java verwijderd, javasoft map verwijderd, toen die link geinstalleerd (http://java.sun.com/getjava/)
Toen de warning met de VM, die ik niet kon downen doordat ik Update moest doen.
Toen de update gedaan, maar kon Vm nog niet downen.
Toen ga je die link, zelfde als daarvoor dus, gedaan werkt nog niet
en nu met dat instellen werkt hij nog niet!
 
Leuk dit onderwerp, ik snap er geen bal van maar dat je 149 keer bekeken wordt. Te gek.
 
In je configuratiescherm > Java kan je instellen bij welke browser Java actief moet zijn. Zie de tab browser. Probeer die dan eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan