Javascript doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Geen PC van mij; iemand anders. XP.

Javascript wil maar niet werken. IE al hersteld en opnieuw geïnstalleerd, JVM geïnstalleerd, IE opties hersteld, bij tabblad beveiliging toegestaan.

En nog niet. Wij WU langsgaan werkt niet omdat JS nodig is.

Enig id?

Ja, op site's waar JS is vereist.

"javascript moet ingeschakeld zijn" en dergelijke meldingen.

Systeemherstel valt ook niet op te starten en surfen is erg moeilijk...

heb je hier wat aan?:
http://www.meetingworks.nl/connect_configuratie.htm

bij 't kopje:
Hoe moet ik mijn browser instellen?

en in de source van:
http://www.puzzelsport.nl/puzzelen/puzzel_en_win/prijspuzzelkw.html

==================================
Let op: om de oplossing te kunnen insturen moet Javascript ingeschakeld zijn! Deze melding verschijnt alleen als Javascript niet is ingeschakeld in je browser. Je kunt dit wijzigen in de beveiligingsopties van internet in je browser: vink het 'actief uitvoeren van scripts' aan.
=======================================
(internetopties -> beveiliging -> Aangepast niveau)

Laatst bewerkt:
Uuhm, ik denk het niet. Hij is nu even offline.

Maar de rest v/d problemen lijken me ook niet jofel.

heb hetzelfde probleem

Ik heb exact hetzelfe probleem. IK kan ook geen smileys toevoegen, zoals in bijv in dit bericht. Heb met programma waar ik naam van ben vergeten, pc schoongemaakt. volgens mij heb ik daarbij wat weggegooid. Moet ik nu echt alles opnieuw installeren?

Hoe het met die PC is afgelopen weet ik helaas niet; hij is daar weggegaan zonder het op te lossen.

Dus ben bang dat ik je niet kan helpen.

Kan je er toch nog achter komen om welk programma het gaat?

kweetnie

volgens mij gaat het om javascript. het gaat om alle popups die naar javascript verwijzen. bijvoobeeld ook hotmail en rabobank pop up. Verder geeft systeemherstel niet meer dan wit/ blanco venster.

als ik nu bijvoorbeeld smiley (opnenen in nieuw venster) selcteer geeft ie de volgende melding:

javascript:smilie(':(')

ik weet niet wat te doen, veel dingen werken nu niet meer, inschrijven, bank, aanmelden msn groepen etc.

Steeds sluit mijn pc zich automatisch af: het foutrapport achteraf geeft het volgende aan:

:\WINDOWS\Minidump\Mini073004-01.dmp
C:\DOCUME~1\RADOPA~1\LOCALS~1\Temp\WER1.tmp.dir00\sysdata.xml

is het nu echt mis?

ik ben druk bezig,
echter ik weet niet welke registercleaner ik nu precies moet downloaden. ik heb de pro versie wel gedownload, maar niet precies hoe die werkt. Ook heb ik een regcleaner al op mijn pc staan (regcleaner 4.3 by Jouni Vuorio) weet niet waar ik die ooit van vandaan heb gehaald.

Ad aware gebruik al langer, dus die hoeg ik neem ik aan niet opnieuw te downloaden

moet ik ondanks dat ik norton virusscanner gebruik, toch nog housecall doen?

Wat betreft de hardware, geld dat ook voor de cd brander en dvd speler?

kom er net achter dat mijn regcleaner degene is die genoemd word. dus dat heb ik inmiddels gedaan

Regcleaner die je van die site hebt is in orde.

Ad-aware wel even updaten voor je gaat scannen.

Ja; ondanks dat je Norton hebt toch even housecall draaien. Een virus kan je Norton namelijk uitschakelen.

Neuh, een upgrade van die is in principe niet nodig. Als je er nieuwere drivers van kan vinden is het altijd meegenomen.

nog paar vraagjes:

Ik heb wel ergens een originele cd, echter die is nog wel dicht. pc is zo geleverd. moet ik nu wle of niet cd gebruiken?

hoe start ik de pc op in veilge modus?

Ja, als Windows daarom vraagt moet je die erin doen.

Opstarten in veilide modus:
tijdens het opstarten van de computer voordat je het Windows logo ziet meerdere malen op F8 drukken. Als je dat goed doet kom je in een menutje waar je VM kan selecteren :).

bij het virusscanner, gaan geeft een error en sluit ie explorer af, zodra het updaten begint. en nu?

by the way, bedankt tot zover!

Dank je.

Ik gebruik nu de symantec. Daar is Norton echter ook van.

Die van pandore heeft javascript nodig en werkt dus niet

Klopt, Symantec is het moeder bedrijf.
Maar wat ik bedoel is dat een lokale virusscanner geïnfecteerd zou kunnen zijn :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan