Javascript Menu, links werken niet IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartp1990

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2009
Hallo,

Ik ben aan het werk aan een website.
Hiervoor heb ik dmv javascript en jquery een menu in elkaar gezet.
Javascript is voor mij redelijk nieuw, maar ik heb wel redelijk wat programmeerervaring.

Het menu werkt prima in Firefox. Echter in IE zijn vanaf het 4e kopje de links in het submenu niet meer klikbaar. Ik het het probleem geisoleerd en het ligt toch wel degelijk aan javascript. (Als ik de CSS uitschakel doen de links het namelijk wel en de HTML is valid XHTML)

Het gaat om de volgende site (http://2009.aikidoincompany.nl)
Alles in Firefox doet het prima. Echter zijn de linkjes in IE in de submenu's van reintegratie en workshops niet meer klikbaar.

Als je in de broncode kijkt van de site hebben ze echter allemaal wel links (het zijn dummy links, voorlopig althans). De linkjes naar CSS en JS zijn te vinden in de bron, maar voor de volledigheid voeg ik het linkje even toe.

http://2009.aikidoincompany.nl/js/aic_mainmenu.js

Volgens mij ligt het aan deze functie en dan met name aan de display: none en block, ik weet niet of IE er moeite mee heeft?

function restoreMenuCurrentPage () { /* in de echte js staat de functie ;)*/ }

Als ik deze nml niet laat aanroepen, dan doen de links het nog wel, maar zodra deze functie een keer is aangeroepen gaat het mis.

Hier zitten geen errors in. Ook heb ik het menu NIET PER submenu ingesteld, maar zo gemaakt dat hij automatisch afhankelijk van het aantal links de juiste behavoirs instelt. Er zijn dus geen speciale stukken code alleen voor reintegratie of workshops waar fouten in kunnen zitten.

Ik heb echt geen idee waar het aan zou kunnen liggen, dus ik hoop dat mensen mij kunnen helpen. Alvast heeeel erg bedankt mocht je weten waar het aan ligt.

Groeten,

Bart

Laatst bewerkt:
Opgelost

Ik heb het inmiddels opgelost.
Door alles verder uit te zoeken bleek het probleem te zitten in de
display:block;

Ik heb geen idee waarom, maar ik heb het veranderd in display:inline; en dat werkte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan