je eigen @.....com

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander678

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
hallo

ik zal hetproberen uit te leggen

ik wil graag een eigen naam achter @HIERMIJN EIGEN NAAM.com

hoe kan ik die oplossen

stel

jan@live.nl dan wil ik waar live staat een eigen naam hebben hoe doe je dit?

Let er wel op dat jij zelf eigenaar wordt van het domein, en niet de hoster waar je het domein gaat registreren.
Gebruik niet de zoek opties op hun sites, sommige gebruiken jou zoek actie om de naam te registreren en vervolgens kan jij alleen nog maar het domein bij hun huren.
Doen ze lang niet allemaal, maar zou toch jammer zijn je net op zo'n site zou kijken of jou gewenste site nog vrij is.

Heel veel achternamen zijn overigens als bezet of worden 'gegijzeld' door firma's als BaseNames (ik plaats geen link naar ze, zoek maar op via google als je wilt zien wat ik bedoel).

Nb als jou achternaam.com en jouachternaam.nl al bezet zijn kan je ook nog kijken of eventueel een .eu of .info .org of .net domein nog vrij is.
Verder kan je in principe ook alle andere landcodes gebruiken, maar zijn natuurlijk wat minder voor de hand liggend als jij daar niets mee hebt.

Een eigen domein is echt héél handig, na 3 verschillende adsl aanbieders heb ik nog steeds het zelfde email adres.
Als ik op een site ben waar ik m'n email adres moet achter laten, verzin ik gewoon een nieuwe; bv reclame_van_abc@mijnachternaam.xyz samen met een filter op mijn mail is wat uiteindelijk in m'n inbox blijft staan bijna spam vrij.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan