Je site in het engels

Status
Niet open voor verdere reacties.

JessicaW

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2002
Ik heb een homepage en die heb ik vertaald naar het engels, hoe zorg ik ervoor dat mensen die op mijn site komen, kunnen kiezen uit de nederlandse versie en de engelse versie?
Mijn homepage heb ik gemaakt met Frontpage, dus hoe maak ik dat in frontpage?
Ik hoop dat iemand mij een gedetailleerde oplossing kan geven.
Alvast bedankt.

Oplossing lijkt me erg simpel, je maakt je homepage in het Nederlands en het Engels en maakt als begin pagina een keuze menu tussen de beide talen.

ja zoiets had ik gedaan maar toen kreeg ik deze melding tijdens het uploaden

550 STOR: Filecount quoto exceeded:already using 250 of 250 files.

Houdt dit in dat mijn provider niet een site van mijn omvang niet ondersteund?

15 mb moet toch genoeg zijn voor een homepage in het nederlands en engels bij elkaar gevoegd?

Max. 250 dus.

Die melding:
Dat betekent dat je van jouw host maar 250 bestanden mag uploaden. Jij hebt er 250, dus dat betekent dat je niet meer mag uploaden.

wel vreemd maar oke het kan, ik ga proberen te zoeken of ik het kan vinden hoeveel mijn provider ondersteund.

Nou ik kan nergens vinden dat ik maar 250 bestanden mag uploaden.
Is dit ook het geval met wanadoo omdat ik hierbij ook een website heb gemaakt.

Tja en nu wil ik mijn oude site weer uploaden, die er eerst ook stond, kan ik die ineens ook niet meer uploaden.
dezelfde melding....nou dat is echt vreemd

Geplaatst door JessicaW
Tja en nu wil ik mijn oude site weer uploaden, die er eerst ook stond, kan ik die ineens ook niet meer uploaden.
dezelfde melding....nou dat is echt vreemd

Heb je wel eerst je huidige site verwijdert dan? Er staan namelijk al 250 bestanden op en er kan niks meer bij.

Laatst bewerkt:
Verwijder al je pagina's uit je web (zorg dat je een backup hebt!!!).
Ga dan uploaden.

Plak dan de pagina's die je echt wilt hebben terug.
Ga dan weer uploaden.

Probeer het eens.

ik kan met frontpage niks verwijderen, ik kan alleen de huidige pagina's overschrijven.

Nou hoe moet ik met frontpage deleten....ik kan die optie niet vinden

Met het knopje delete op je toetsenbord.

(of rechtsklikken, verwijderen).

dan denk ik niet dat jij wel eens met frontpage hebt gewerkt, want dat is dus niet mogelijk.
Vertel me eens hoe ik dat volgens jou moet doen.
Ik klik op de knop uploaden en daar kan ik kiezen tussen alleen wijzigen uploaden en alle pagina's vervangen met nieuwe pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan