Je site in het engels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet met verkenner naar de map gaan waar je je site hebt opgeslagen en daar alle pagina's, pics verwijderen die niet relevant meer zijn.

:rolleyes: Ik werk dagelijks met frontpage, en het is wel degelijk mogelijk!

Klik op het bestand, druk op delete. Ga daarna uploaden.

@ saviola: het gaat om het aantal bestanden, niet aantal MB's. Denk dat pics. niet schelen.
Buitendat, als je in verkenner bestanden verwijdert is Frontpage ze kwijt waardoor je problemen kan krijgen.

Laatst bewerkt:
Ja oke, bestanden verwijderen kan ik altijd, maar ik kan niet de bestanden die op het web staan verwijderen van de web. Dat bedoelde ik, en jij bedoelt dus wat anders waardoor ik dacht dat jij me niet begreep. Sorry, maar wat Saviola voorstelde heb ik gedaan en nog krijg ik die melding.
Ik snap er niks van, want nu ik mijn oude web weer wil uploaden waar eerst geen problemen mee waren, krijg ik nu weer die melding.

Als je die bestanden uit je web haalt in Frontpage, en je gaat uploaden dan worden ze tevens van de webserver gehaald.

Ik heb mijn oude web weggegooid, en een nieuwe gemaakt dmv knippen en plakken, maar nog krijg ik die melding. Ik krijg het er niet op, en ik krijg de rest wat er nu nog op staat niet af.

Nou het is me eindelijk toch nog gelukt. Alleen op een andere manier dan iedereen vertelde.
Ik kon met een ftp programma mijn site verwijderen zodat ik dus mijn oude site weer kon uploaden.
Bedankt XP-PC voor je hulp en sorry voor mijn communicatie stoornis hehe.

Inderdaad, een apart ftp programma is nog altijd het beste als je een site wilt uploaden. De standaard functies in WYSIWYG editors (frontpage, dreamweaver, Web!) zijn vaak heel erg standaard en vooral NIET flexibel als het gaat om dingen verwijderen van buitenaf.

Een apart ftp programma die (nog) geheel gratis is is SmartFTP, te verkrijgen op www.download.com (ff zoeken op smartftp).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan