Jedi knight: Jedi Academy en ATI? Of Vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tj0nge

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2009
Oi pc'ers,

Kan iedereen die Jedi Knight; Jedi Academy heeft, en een videokaart van ATI (Radeon X1100 heb ik) of die Vista heeft ff zeggen of bij hem het spel werkt, en hoe die eventuele problemen hebt opgelost? (Of... dat hij het gewoon niet doet met een ATI Radeon X1100, of met Vista...):rolleyes:

Jedi knight probleem

:thumb:ik zou als je vista gebruikt jedi knight in compatibiliteits modus draaien..:thumb:

Groetjes Abe

Ja, snap ik, maar in welke compatibiliteits modus dan? Windows XP service pack 2 ofzoiets?

weet iemand ook toevallig hoe het zit met een ATI radeon X1100? Heeft iemand die toevallig en haaft iemand daar ooit problemen mee gehad? (met dit spel bijvoorbeeld?)

Ik hab trouwens een gedeelte op weten te lossen, of nog erger gemaakt, ik heb het spel namelijk uitgevoerd als administrator (wat ik zoiezo al ben...) en nu is het geluid vloeiend, alleen blijft het scherm zwart. Als ik hem uitvoer zonder 'als admin. uitvoeren', dan hapert die, is het stil en is het scherm gepixeleerd.:rolleyes:

Dat ligt dan aan de ATI, ik heb ook Vista maar dan een intel gpu en hoef hem niet in compat of admin mode te draaien

Als in? (heb hem laatst even getest/geprobeerd)

Hij gebruikt namelijk de Quake III: Team Arena engine dus is een Opengl spel
Nou zijn er bij de launch van Vista wat issues geweest met betrekking tot de combinatie "OpenGL Vista en ATI" mij onbekend of dat 3 jaar later opgelost is of aangepast is, maar update iig je ATI drivers even naar de nieuwste versie

Ik heb het progammatje 'SciTech GLDirect', Wat de grafische kaart en wat het zo moeten zijn combineert ofzoiets. Maar dat doet het dus niet (goed).
Nu zeg jij, update je driver. Maar... ik weet niet waar ik die update kan vinden. Op de site van ATI staat het wel, maar dat is de geïntegreerde in het moederbord. En ik heb geen idee of dat hem is.

Ok. Dat heb ik al gedaan zojuist. Maar eh... Het werkt nog niet. Volgens mij moet ik gewoon even een nieuwe video-kaart kopen.

Opgelost

Het lagdus aan dat GLDirect. In dat GLDirect, stond in de instellingen ene: pixelshader. Vandaar dat mijn beeld haperig en vlekkerig was. Nadat ik mijn kaart had geupdate en nieuwe stuurprogrammas had gedownload, heb ik dit progammatje uit gezet en verwijderd, en nu doet hij het prima!

Toch nog iedereen bedamkt voor zijn reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan