Jij wilt graag muziek luisteren achter de PC? Dan moet je deze topic lezen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Internetradio via Viddi Radio Player

Via internet zijn duizenden radiostations te beluisteren. Veel mensen vinden het opzoeken en aan de gang brengen van deze stations echter vaak veel werk. Voor hen is er nu een oplossing: Viddi Radio Player. Een gratis programma, vrij van reclame, waarmee je direct meer dan 1.250 van de populairste radiozenders kunt beluisteren.
Het enige wat je hoeft te doen is een leuke zender selecteren in de Radio Player en het station begint te spelen. Zoeken kan per land of per genre. De beste stations kun je in je persoonlijke favorietenlijst zetten.
viddiplayer.gif

Informatie over de spelende artiest wordt getoond en met één muisklik op de Player kan je naar de website van het betreffende radiostation springen. Hier vind je vaak ook meer informatie over de playlist. Ook kan je met één klik naar de artiesten-database van Amazon.com springen.

Stations in alle soorten en maten, en uit alle landen, zijn in het programma opgenomen. Helaas is het niet mogelijk zelf radiostations aan de lijst van Viddi Radio Player toe te voegen. Je kan de gegevens wel opsturen naar de makers, die deze dan in de lijst opnemen.

www.dedigitalerevolutie.nl/software/viddiradio.htm

Download: http://www.viddiradioplayer.com/
Bron: dedigitalerevolutie.nl
<hr>
Nou, jongens ik heb hem zelf. En ben tevreeeeden!

  • Je kan zenders zoeken op genre
  • maar ook op Land!
  • Mijn favo's staan er gewoon tussen :)D)
  • Je kan zelf zenders toevoegen
  • Je hebt geen explorer venster wat je per ongeluk gebruikt of wegklikt
  • Het programma minimaliseert naar je systray, je bent geen ruimte kwijt
Je moet het proberen:D.
Laat hier jouw reacties weten.
 
?

Ik downloaden de radio player en wou hem openen en tot 3 keer toe kreeg ik deze (zie bijlage) foutmedling???
 

Bijlagen

  • radio player.jpg
    radio player.jpg
    11,4 KB · Weergaven: 58
Dat heeft volgens mij met Windows te maken en niet met mijn player.
 
goedeavond ! ik krijg ook de zelfde foutmelding ,zoals die van chicko .
 
Kijk hier maar even.

Inderdaad XP-PC dit is een goeie. Ik gebruik hem al een tijdje :) zelfs de nederlandse zenders kan je beluisteren zoals Radio 1,2,3 Radio 538 enz.
 
LOL..zo perfect is ie niet dan ;)

Winamp radio werkt altijd al perfect bij mij, ik zal je topic eens lezen.
 
Ah, die heb ik al. Misschien inderdaad dat het daar door komt. Probeer het even :thumb:.
 
Thank you,nu heb ik realPleayer gedownload en geinstaleerd en hi doet het

Bedankt

groetjes
Steven
 
Om radio te beluisteren is Viddiplayer gewoon de beste :D
 
Geplaatst door huijb
Om radio te beluisteren is Viddiplayer gewoon de beste :D


We hebben de H - U - I - J - B!!!! Ja mensen, het is hij! De geweldige HUIJB! :thumb:.

Jep, alle NL zenders erg goed hier hoor. Beter dan als ik ze uit de ether moet plukken.
 
Het progje werkt geweldig, bijn alle nederlandse zenders zitten erop. :thumb:

Maar ik zou wel na installatie even AdAware en Spybot S&D over je pc heen gooien, want volgens mij wordt er wel iets van adware geïnstalleerd door Viddi Player. Voor installatie had ik niets en na installatie meer dan 25 hits (via adaware 6 pro). :confused:

E.e.a. hoeft natuurlijk niet per se aan Viddi te liggen, maar voor de zekerheid......;)
 
Geplaatst door Olav


http://www.mikesradioworld.com/

3000+ radiostations wereldwijd.
Keuze uit:
  • RealPlayer
  • Windows Media player
  • Winamp Radio
  • QuickTime

Olav
Komt ie weer hoor, spelbreker :p.

Nee, is goed! Ik zoch al een tijdje zo'n site. Dank je :thumb:.
<hr>
@frankgbosman: Doe maar, kan geen kwaad. Ik had zo'n vermoeden maar ik heb nog nergens gevonden dat het erin zit :).
 
Waarom geen Winamp?

Daar kan je toch gewoon zelf playlists met radiostations maken.Ook op genre.
Ook stations die niet met shoutcast uitzenden.

Met de mediaspeler kan dat ook met de mediabliotheek .

Ik zie met die andere speler allerlei stations waar ik toch nooit naar luister .
Bovendien mis ook een heleboel nederlandse stations zoals radio 10 o.a.
En dan, kan je zelf niets toevoegen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie met die andere speler allerlei stations waar ik toch nooit naar luister . Bovendien mis ook een heleboel nederlandse stations zoals radio 10 o.a.
Maar ik zie stations waar ik wel naar luister :)
btw Radio 10 bestaat toch niet meer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan