jou mening acer pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar laat de pro's hierzo een mooi systeem voor je inelkaar zetten :P

sorry dat ik het zo bruut zeg maar dit is het DOMSTE advies OOIT :P

je kan beter de TS zelf wat laten samenstellen en dan de pro's ernaar laten kijken ;) dan leert de TS het en kan hij de volgende keer mischien zelf al een heel eind komen!

en bovendien heb je amd/intel fans die dan gaan discusieren hierzo :P

dat kan maar als ik een pc zou kopen zou ik toch zelf wel de keuzes willen maken met wat er inkomt.
en jullie zeggen allemaal dat hij een systeem moet samenstellen maar het is nog altijd de keus van de ts wat hij wil. als hij liever wil zekerheid wil van een winkel.(dat ie hem terug kan brengen als er iets mee is) kan hij beter bij een winkel een kant en klaar systeem kopen.
hij kan ook bij de lokale pc boer gaan kijken.
maar het is en blijft de keus van de ts

sorry dat ik het zo bruut zeg maar dit is het DOMSTE advies OOIT :P

je kan beter de TS zelf wat laten samenstellen en dan de pro's ernaar laten kijken ;) dan leert de TS het en kan hij de volgende keer mischien zelf al een heel eind komen!

en bovendien heb je amd/intel fans die dan gaan discusieren hierzo :P

wat wil je hiermee bereiken?

ik bedoel het alleen maar goed, je snapt mijn punt erg goed, ''TS'' dat hoop ik dan.

ik heb al aangegeven wat de TS kan doen in beide gevallen

@TS bij zelf samengestelde pc's die goedgekeurd zijn hier op het helpmij forums heb je netzoveel kans dat je hardware kapot gaat/is dan bij een winkel gekochte
de garantie bij de winkel is dan beter (simpeler) dus als je een leek bent(of iets in die richting) en je vertrouwt het niet is de "off the shelf pc" tog een slimmere keus

het blijft sowieso de keus van de TS ;) daarom was ik het ook niet eens met samen laten stellen door gebruikers van het helpmij forum maar hem zelf mee laten beslissen

dat kan maar als ik een pc zou kopen zou ik toch zelf wel de keuzes willen maken met wat er inkomt.
en jullie zeggen allemaal dat hij een systeem moet samenstellen maar het is nog altijd de keus van de ts wat hij wil. als hij liever wil zekerheid wil van een winkel.(dat ie hem terug kan brengen als er iets mee is) kan hij beter bij een winkel een kant en klaar systeem kopen.
hij kan ook bij de lokale pc boer gaan kijken.
maar het is en blijft de keus van de ts

nja okey maar dan moet je er wel verstand van hebben want hun willen ook winst maken en vaker wordt je dan een oor aangenaaid

wat wil je hiermee bereiken?

ik bedoel het alleen maar goed, je snapt mijn punt erg goed, ''TS'' dat hoop ik dan.

ik wil er niks mee bereiken daarom verontschuldig ik mij in de eerste zin :p

maar voor nu zou ik vooral willen wachten op wat de TS heeft te zeggen

als ik je beledig nogmaals dat was niet mijn bedoeling hoor :D

EDIT * (anders komt er weer een reactie van mij)

nja okey maar dan moet je er wel verstand van hebben want hun willen ook winst maken en vaker wordt je dan een oor aangenaaid

daar ben ik het wel mee eens, veel winkeliers willen hoge winst behalen, maar er zijn genoeg webshops die je wel goed helpen
(zie bij mij azert ik koos voor zelf assemblage van de processor en cpu koeler, toen mailde ze of ik het wel zeker wist omdat in het geval van schade ik het dan zelf gedaan zou hebben en de garantie verviel )

Laatst bewerkt:
voordat je bij een winkel koopt goed vergelijken van de systemen die aanbieden en anders hier de pc met prijs en gegevens posten. dan kunnen wij er onze mening over geven.

voordat je bij een winkel koopt goed vergelijken van de systemen die aanbieden en anders hier de pc met prijs en gegevens posten. dan kunnen wij er onze mening over geven.

het liefst nog in dit draadje :P

je keuze even goed aangeven en welke je serieus overweegt te kopen.

besluit je te bouwen? zou je dan zo vriendelijk willen zijn een link naar het andere draadje in dit draadje te zetten?

ik wil er niks mee bereiken daarom verontschuldig ik mij in de eerste zin :p

maar voor nu zou ik vooral willen wachten op wat de TS heeft te zeggen

als ik je beledig nogmaals dat was niet mijn bedoeling hoor :D

EDIT * (anders komt er weer een reactie van mij)

daar ben ik het wel mee eens, veel winkeliers willen hoge winst behalen, maar er zijn genoeg webshops die je wel goed helpen
(zie bij mij azert ik koos voor zelf assemblage van de processor en cpu koeler, toen mailde ze of ik het wel zeker wist omdat in het geval van schade ik het dan zelf gedaan zou hebben en de garantie verviel )

yeap ik heb het zelf ook bij azerty in elkaar laten zetten goede service!

:D
Geen ruzie maken jongens. :D
Ik hou het bij pc samenstellen.
daarvoor ga ik naar alternate.
wel even een klere eind rijden maar ja goed tis altijd vele malen goedkoper dan kant een klare kopen, en tjah het is zo ze willen er winst op verdienen heh. nah laat die winst maar lekker in mijn portomonee. is beter.
bedankt voor jullie help jongens.:thumb: :D

wel even een klere eind rijden maar ja goed tis altijd vele malen goedkoper dan kant een klare kopen, en tjah het is zo ze willen er winst op verdienen heh. nah laat die winst maar lekker in mijn portomonee. is beter.

goede keus :P

laat ons nog even weten op welke onderdelen je oog gevallen is ;)

kunnen wij mischien nog een kritische blik erop werpen (weet niet of je er zelf veel verstand van hebt of niet)

in ieder geval veel succes ermee en hoop dat je een mooie pc vind!

haha :)

we hebben gewoon een discussie :P :P

je kunt het ook laten thuis bezorgen ik weet niet hoe ver je er van weg ligt.

als je toch besluit om bij alternate te gaan samenstellen wil ik je het advies toch geven om bij azerty te vergelijken. mischien in verband met korting ofzo( ik had het geluk dat mijn moederbord een showmodel was dus dat werd met 50% afgeprijst en ik hield garantie erop.

haha :)

we hebben gewoon een discussie :P :P

je kunt het ook laten thuis bezorgen ik weet niet hoe ver je er van weg ligt.

als je toch besluit om bij alternate te gaan samenstellen wil ik je het advies toch geven om bij azerty te vergelijken. mischien in verband met korting ofzo( ik had het geluk dat mijn moederbord een showmodel was dus dat werd met 50% afgeprijst en ik hield garantie erop.

mjah, niks zeggen verder maar ik krijg hem voor mijn verjaardag van me vriendin :D
en tjah je weet hoe vrouwen zijn. die willen alles in handen gehad hebben voordat ze ja kunne zeggen ;)

mjah, niks zeggen verder maar ik krijg hem voor mijn verjaardag van me vriendin :D
en tjah je weet hoe vrouwen zijn. die willen alles in handen gehad hebben voordat ze ja kunne zeggen ;)

ohjee dit beloofd nog wat te worden :P

succes ermee ;)

de tip van het vergelijken blijft toch :P het kan inderdaad voor het gevoel minder zijn om iets te bestellen maar ik doe het zelf toch regelmatig

ohjee dit beloofd nog wat te worden :P

succes ermee ;)

de tip van het vergelijken blijft toch :P het kan inderdaad voor het gevoel minder zijn om iets te bestellen maar ik doe het zelf toch regelmatig

tjah, maak dat haar wijs :P
gaat je niet lukken geloof me

hahaha :D gewoon stiekem informatie vertellen over wat goede pc's zijn haha :D

dus wat hebben we hier geleerd

niet om meningen vragen dan krijgen we conflicten -.-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan