jQuery probleempje...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbinski12

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleempje. Ga maar eens met Firefox naar http://www2.robinkanters.nl/.

Vergelijk die versie (zoals het moet zijn) eens met dezelfde pagina in MSIE. De tekst in IE is hoekerig en staat verkeerd... ook is er iets niet goed met de margin/padding in #content.

Weet iemand wat precies het probleem is, hoe ik het kan oplossen en waarom IE zo tegenwerkt :(.

Alvast bedankt,
Robin

Hmm, interessant.

IE werkt natuurlijk tegen omdat... het IE is :p Anywho, je append een <b> tag met je query. Haal deze eens weg? Wat je ook even kan proberen is een ander (test eens alleen Arial oid) als lettertype nemen ipv
PHP:
font-family: Helvetica, Arial, Verdana, sans-serif;

:thumb:

Tja... lettertype veranderd, append() weggehaald en dummytekst op contact-'pagina' gezet...
Probleem is alleen maar erger geworden :(.

(En dat over IE... snap nog steeds niet wrm 'ie zo populair is :P Duurt een uur voordat je überhaupt een pagina kunt opvragen, downloaden & renderen duurt lang.....)

Robin

EDIT:
Hmm, interessant.
Ja, nogal <(-,-')>

EDIT 2: Firefox doet het uiteraard nog steeds prima.

Laatst bewerkt:
Misschien een beetje voor de hand liggend, maar heb je ook al geprobeerd de tekst er gewoon statisch in te zetten? Is de tekst in IE dan ook "hoekig"?

Dan kunnen we in ieder geval uitsluiten dat het aan jQuery ligt.

Enig idee hoe nu verder?
Heb nog wat aan zitten kl*ten, maar werd alleen maar erger ;)

Misschien een beetje voor de hand liggend, maar heb je ook al geprobeerd de tekst er gewoon statisch in te zetten? Is de tekst in IE dan ook "hoekig"?
Ja heb ik geprobeerd.
...en? werkte het dan wel? Heb t gevoel dat het komt omdat IE niet zo goed is in dynamisch renderen (eigenlijk zowiezo niet goed in renderen, maar dat is niet mijn punt).

also:
Waarschuwing: Fout tijdens het parsen van waarde voor ‘cursor’. Declaratie genegeerd.
Bronbestand: http://www2.robinkanters.nl/
Regel: 40
;)

ja, er is een CSS fout.. ik doe
Code:
cursor: hand;
cursor: pointer;
zodat elke browser het goed doet. Firefox weigert 1 van de twee, en IE negeert de andere.

De versie die nu online staat heeft alleen statische tekst

Hmm, alleen de headers (<h1>) lijken er last van te hebben in je nieuwe versie (bekeken met IE 8) - de andere text doet t wel goed...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan