Juiste software voor het maken van een krantje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PC-fre@k

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2002
Hey,

Ik ben op pad gestuurd om goeie software te vinden voor een krantje, zeg maar een dun tijdschrift.

Het gaat er hier om dat het snel en accuraat werkt, en dat er veel opties in zitten. Momenteel word er gewerkt met fireworks, maar dit levert soms er onhandige situaties op.

Weet iemand waar ik meer informatie kan vinden oever zulke software, of waar ik op moet zoeken in google, of nog beter, heeft iemand de naam van zulke software?

Bvd!

MS publischer zou daar zeer geschikt voor zijn.

Die heb ik bij de hand, maar wat ik er van kan zien hebben we daar niet de uitgebreide opties om ook grafisch het een beetje aan te pakken.

Of kan dit wel? (vandaag 3e keer dat ik in MS PB rondsnuf) Misschien is er dan een handleiding ofzo :) Kzal eens kijken

Wat bedoel je met grafisch aanpakken.

Naja, bijv beetje glow oid, dat zal dan los gedaan moeten worden denk ik. Maar ik heb iig cursussen gevonden op de site van MS PB zelf :)

hey, dit kan met Adobe Indesign of met Quark Xpress
dit zijn proffesionele programma's waar in het bedrijfsleven ook veel gebruik van wordt gemaakt.

Zelf werk ik met indesign 2.0, indesign is net weer wat gebruikersvriendelijker dan Quark. Het is helaas geen freeware, maar daar is wel wat op te vinden...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan