Jumplist Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het beschadigde bestand dat ik gevonden heb in de logboeken heeft geen betrekking tot dit probleem. Het is namelijk een stuurprogramma voor Epson printers: prnep00a.inf. Dit kunnen we dus buiten beschouwing laten.

Met een nieuw account bedoel ik eigenlijk een nieuw Windows account. Met andere woorden een nieuwe gebruiker. Dit ging dus niet over google accounts of iets dergelijks. Dat het met een google website wel lukt en de andere niet lijkt me toeval. Wat ik overigens kan zien in de screenshots, is wat er gepinned is. Wat ik echter niet kan zien is waarom je het niet kunt pinnen (mogelijk omdat de muis niet wordt weergegeven). Het pinnen van een website kan als volgt. Als er meerdere websites open staan en je gaat met de muis over de betreffende website/websites (in het menu dat wordt verkregen met de rechtermuis knop op het programma op de taakbalk) komt er een pin in beeld naast de tekst. Op dat moment klik je op die pin en zou deze naar boven in de gepinde items moeten worden verplaatst. Doe je dit precies hetzelfde en lukt dit niet, maak dan eens een nieuw Windows account aan. Deze kun je aanmaken via start > configuratiescherm > gebruikers accounts. Hiermee worden namelijk al dit soort mappen opnieuw aangemaakt en kan het zijn dat het probleem de wereld uit is. Als dat zo is kun je de documenten van het oude account overzetten naar de nieuwe. Bijvoorbeeld met een USB stick.

Vreemd een Epson printer geb ik nooit gehad.
Bedoelt u een Windows Live ID?
Ik heb namelijk Windows Live mail en het zou een hele klus worden om dat allemaal te veranderen.
Of zou ik een tweede account aan kunnen maken?

Te snel geklikt!
Of bedoelt u een tweede gebruiker op deze computer?

Vastpinnen rechtsklik op IE.jpgVastpinnen rechtsklik op pagina.jpgVastpinnen.jpg
Waar moet ik de pin zien, of doe ik het verkeerd?

Google-Twitter.jpg
Zie ineens dit vogeltje staan. Heb ik Twitter soms ergens toestemming voor gegeven???????
Dit is toch niet het teken van Google?

Twitter Google.jpg
Nu snap ik er echt geen bal meer van!

Laatst bewerkt door een moderator:
Had een gast account aangemaakt en een andere gebruiker, maar geen van beide help, helaas...

Gezien alles dat gepinned wordt met Internet Explorer te maken heeft zou ik voor willen stellen deze eens te resetten. Zie deze website voor meer informatie. http://support.microsoft.com/kb/923737/nl . De foute icoontjes van google/twitter bevestigen dit vermoeden. Mocht resetten niet voldoende zijn, probeer de browser dan eens te verwijderen en opnieuw te installeren.
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/how-do-i-install-or-uninstall-internet-explorer-9

Wat betreft de printer driver, die zitten standaard in Windows. Dus het kan dat u nooit zo'n printer heeft gehad.

Heel eerlijk ben ik na deze stap ook ten einde raad gezien alle onderdelen dan in feite zijn nagekeken en we geen verdere zoek informatie hebben zoals onder andere foutcodes.

Helaas, zelfs het fix it programma kan het niet oplossen!
Is het mogelijk om IE9 te installeren en het dan weer te verwijderen om IE 8 opnieuw te installeren?
Meestal kun je dan niet meer terug.

Jazeker is dat mogelijk. Windows 7 heeft IE8. Zodra je IE9 installeert komt deze in Windows onderdelen terecht (dit staat links van de lijst met geïnstalleerde programma's). Daar kun je deze ook weer uitvinken en komt IE8 weer terug.

Komt dan dezelfde IE8 weer terug die er nu ook opstaat?
Dan heeft het geen nut, toch?

Terug naar IE8 mogelijk niet, maar naar IE9 kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Het is het laatste wat ik me zou kunnen bedenken in dit geval. Zeker het proberen waard.

Ik heb een Canon MP550 printer en daarmee kan ik pagina`s knippen en afdrukken, maar dat werkt niet onder IE9,
vandaar dat ik graag IE8 wil houden. IE7 is zeker helemaal niet meer te downloaden hè?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan