Just Cause 2 Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

iShootZi

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2010
Berichten
14
Hallo, mijn computerspel Just Cause 2 werkt niet als ik op het icoontje klik op mijn bureaublad krijg ik de volgende 'FOUTMELDING'. Onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze bewerking te voltooien, kan iemand mij misschien helpen waardoor ik het spel kan spelen dat zou ik heel leuk vinden. Ik heb een Externe Harde Schijf met 750GB en daar heb ik het spel op geinstalleerd en van de 750GB is nu nog 501GB over dus dat moet genoeg zijn.



Alvast bedankt. :p

PS. Ik heb Windows 7 Ultimate 32-Bit
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn de rest van de spec's van je pc?
 
Laatst bewerkt:
Ondanks dat het spel op de externe staat, zal het spel ook ruimte op c: nodig hebben. Dus de vraag hoeveel ruimte je daar nog hebt blijft van belang.

Heeft het spel ooit wel gewerkt?
 
probeer het spel te installeren op je interne harddisk, ik heb gehoord van anderen die ook dit probleem hebben als ze JC2 op hun externe HDD of USB installeren.
dit probleem zal misschien nog gefixt worden met een of andere patch (hoop ik)
 
Beste, Lita ik denk dat jij gelijk hebt ik heb nog maar 4,76GB over op mijn C Schijf zou het daar aan kunnen liggen?
 
Laatst bewerkt:
probeer het spel te installeren op je interne harddisk, ik heb gehoord van anderen die ook dit probleem hebben als ze JC2 op hun externe HDD of USB installeren.
dit probleem zal misschien nog gefixt worden met een of andere patch (hoop ik)

Ok, ik wacht even op het antwoordt van Lita daarna zal ik dat van jou uitproberen oke?
 
Laatst bewerkt:
Voor een schijf met een os erop, is dat inderdaad niet veel. Maar ik denk zelf dat MrPsycho wel eens het juiste antwoord kan hebben gegeven.
 
Dat is niet gezegt, als je schijf is opgedeelt in partities, kan het spel dus ook op die andere partitie.

Daarbij heeft het spel ruim 8 gig aan ruimte nodig om uberhaubt geinstalleerd te worden en dat heb jij niet op c: op dit moment.

We missen trouwens ook nog de specificaties van je pc.
 
Ja weet ik beste Lita ik ben toevallig bezig met het opruimen van mijn C: Schijf als ik 8GB heb zal ik hem daarop wel installeren maar moet ik dan op mijn Externe (F) Schijf hem dan ook laten staan?

Specs:

Windows 7 Ultimate 32-Bit
Intel Pentium 4 CPU 3.00GHZ
1GB RAM
ATI Radeon HD 4300/4500 Series\

Ik kan zoiezo het spel op LOW spelen en misschien wel op MEDIUM en ik heb pas geleden nog de allernieuwste ATI Drivers geupdate
 
Laatst bewerkt:
Doe dat nou niet! Als jij 8 gig gaat vrijmaken zit je nog met een te volle c schijf! Dat is ook niet bevordelijk voor het spel.

En je specs? Partities?
 
Beste Lita ik heb nu 12,3GB En Specs staan er al maar wat zijn Partities?
 
Een harde schijf kan opgedeelt zijn in meerdere delen (partities).

Maar nogmaals, met het spel erbij heeft C: weer beperkt ruimte en dat wil je niet voor een schijf waar windows op staat. Alles wat je doet laat sporen na en dan zit die schijf zo weer vol.
 
tip van de kenner (ik heb ook constant te weinig schijfruimte ^^): zet al je documenten op je externe harddisk. daar staan ze ook direct veilig voor hardeschijfcrashes ^^
 
Beste, MrPsycho dat weet ik ga dat nu doen ik ben nu ook het spel aan het installeren op me C: Schijf en nu nog even de Documenten overzetten en het spel testen ik hoop dat het werkt. :D
 
oppassen dat je spelbestanden (bv GTA savefiles) niet meeneemt maar laat staan eh
 
Beste MrPsycho ik heb hem geinstalleerd op me C: schijf en ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding wat moet ik nou doen zou het aan de crack kunnen liggen?
 
Hoeveel ruimte heb je nu op C: na de installatie? (denk nog steeds dat dit het probleem is)

En je kan altijd even een andere crack proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan