Just Cause 2 Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Lita ik heb nu nog 14,5GB over en er gaat nog meer af want ik ben bezig mijn documenten naar Mijn F: Schijf over te plaatsen en dat is 12,0GB dus ongeveer 20GB denk ik als dat klaar is is dat voldoende?
 
Als ik tijd heb ben ik online, zoals nu dus.

En ik geloof dat ik je probleem heb gevonden. Het heeft iet te maken met je hdd ruimte, maar het feit dat je te weinig ram hebt. Je gaf in een eerdere post aan dat je het wel op low zou kunnen spelen, maar dit blijkt niet waar te zijn.

De eisen die het spel minimaal stelt zijn:

Minimum System Requirements for PC Game – Just Cause 2

* OS: Windows Vista or Windows 7 (Windows XP not supported)
* CPU: Dual-core CPU with SSE3 (Intel Pentium D at 3.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 4200)
* RAM: 2 GB* HDD: 10 GB free disk space
* Graphics: 256 MB Graphics Memory
* Sound Card: DirectX 10 Compatible
* DirectX: Version 10

Daarbij vermoed ik ook dat je processor niet voldoet, test het eens hier: www.canirunit.com en plaats de uitslag hier.

Mijn excuus dat ik daar niet eerder naar heb gekeken, was in de veronderstelling dat het al een wat ouder spel was :eek:

Beterft het trouwens een legale of illegale versie?
 
Laatst bewerkt:
illegale, en ik heb de minimum specs ook nog eens doorgekeken, en je hebt een Pentium D nodig (= Pentium Dualcore), jij hebt een Pentium 4 Single Core

Ben je ook zeker dat je DirectX versie 10 hebt, en niet meer 9.0c?
 
je kan een mobo&cpu upgrade doen, deze kan je in pakketje kopen bij alternate.be/alternate.nl
de prijs hiervan kan varieren tussen 150 en 400 euro.

Ervan uitgaand dat je nog een kast, harde schijf, DVD-writer/lezer, ... van je huidige pc nog kan gebruiken:
150 euro voor een Athlon II X2 met moederbord en 2GB RAM (hier te vinden)
hiermee zal je de game kunnen spelen, maar wel met de meeste dingen op low
235 euro voor een Athlon II X4 met moederbord en 4GB RAM (hier te vinden)
hiermee zal je de game kunnen spelen met meeste op medium/low
beide hebben een ATI HD3000 onboard grafische kaart, die kan de game aan op low/medium

als je wil kan je ook nog een extra grafische kaart kopen, beide moederborden hebben een PCIe x16 slot voor een extra grafische kaart.
 
@TimPro
Welkom op Helpmij
Het is niet toegestaan in te breken in oude topics.
Je berichten zijn verwijderd en het topic is gesloten.
Lees de voorwaarden nog eens door!
Succes verder op het forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan