Kabel van voeding naar Moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd of de ledjes wat aangeven? Zou wel de reden kunne zijn waarom je eerder geen piepjes had. Maar als de ledjes wat aangaven had je het wel gezien toch?
Wat voor moederbord is het eigenlijk.
Ik heb ff terug zitten lezen, aar hte is nog niet genoemd of heb ik het over het hoofd gezien?
Nou ja stekker erop en de LP standaard riedel en hopelijk draaien maar.

Ze hebben het vandaag opgestuurd, maar het ligt nog niet in de bus, morgen danmaar.

De ledjes branden allemaal, misschien daarom?

hm, wat houdt HTE in?
 
Ze hebben het vandaag opgestuurd, maar het ligt nog niet in de bus, morgen danmaar.

De ledjes branden allemaal, misschien daarom?

hm, wat houdt HTE in?
Wanneer het er 4 bij elkaar zijn geven ze iid een fout aan, wat dat is staat in de handleiding.
(niemand leest ze meer, maar toch spaart het een hoop problemen uit, wanneer we ze eerst lezen:))
 
Wanneer het er 4 bij elkaar zijn geven ze iid een fout aan, wat dat is staat in de handleiding.
(niemand leest ze meer, maar toch spaart het een hoop problemen uit, wanneer we ze eerst lezen:))


wacht waht wacht even, welke 4 leds bedoel je nu?
 
Nou jottem, bleek dus een 24- 20 overloopje te zijn, en niet andersom.

Wordt dus een nieuwe bestellen, tot dan toe, iemand nog raad?

Nou soms zit het echt niet mee.
Ik kan in de handleiding niets vinden over een onboard speakertje(lijkt me ms sterk dat deze er niet is, maar goed), mogelijk hoor je dus alleen wat met de casespeaker aangesloten.
Ook vond ik niet zo snel iets over welke beep bij welk probleem hoort. Daar hebben ze mogelijk een algemeen verhaal voor.
Wel vermelden dat ze dat je de casespeaker nodig hebt om de "systemwarnings" te horen.
Als laatste zou ik nog even de bios resetten, wanneer je weer aan de gang gaat met de juiste 24->20
suc6 leo
 
Nou soms zit het echt niet mee.
Ik kan in de handleiding niets vinden over een onboard speakertje(lijkt me ms sterk dat deze er niet is, maar goed), mogelijk hoor je dus alleen wat met de casespeaker aangesloten.
Ook vond ik niet zo snel iets over welke beep bij welk probleem hoort. Daar hebben ze mogelijk een algemeen verhaal voor.
Wel vermelden dat ze dat je de casespeaker nodig hebt om de "systemwarnings" te horen.
Als laatste zou ik nog even de bios resetten, wanneer je weer aan de gang gaat met de juiste 24->20
suc6 leo


Hm, waar zit de casespeaker dan, zijn dat gewoon de boxen?
 
die zit voor in de kast van de pc, meestal wat onderaan.
 
nee de draadjes van dat speakertje aan sluiten op je moederbord bij de powerswitch aansluiting.
In de handleiding staat hoe dat precies moet.
 
Indien je die 4 polige 12V plug ernaast gestoken hebt, kun je het mobo weer opsturen.:(

Je dient de interne speaker van of de kast of de meegeleverde bij het mobo op de "System Panel Connector" te plaatsen, externe speakers werken natuurlijk niet als er geen drivers en het OS zijn geladen.:confused:
 
Indien je die 4 polige 12V plug ernaast gestoken hebt, kun je het mobo weer opsturen.:(

Je dient de interne speaker van of de kast of de meegeleverde bij het mobo op de "System Panel Connector" te plaatsen, externe speakers werken natuurlijk niet als er geen drivers en het OS zijn geladen.:confused:


Gelukkig heb ik dat niet gedaan,
Klopt, dit heb ik ook gedaan..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan