Henry1st
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2000
Ik heb een wel heel vreemd probleem; ik kan één site niet openen, t.w.: www.heemlanden.nl. Bij mijn buren die ook op hetzelfde Kpnglasvezelnetwerk zitten, werkt deze site prima! Als ik mijn smartphone hier thuis op wifi heb staan, kom ik ook niet op deze site, haal ik hem van de wifi af en zet het op 3G, dan loopt de site als een zonnetje.
Ik heb inmiddels 3 keer mijn modem op fabrieksinstellingen gezet, ook mijn genexis glasvezelmodem gereset; gisteren mijn computer geformatteerd en opnieuw opgebouwd -resultaat: ik kom nog steeds niet op deze site. Als ik naar voornoemde site ga, krijg ik deze mededelingen:
Dit programma kan de webpagina niet weergeven
Meest waarschijnlijke oorzaken:
•Uw computer is niet met internet verbonden.
•Er zijn problemen op de website opgetreden.
•U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
Mogelijke acties:
Controleer de internetverbinding. Probeer een andere website te bezoeken om er zeker van te zijn dat de computer met internet is verbonden.
Geef het adres opnieuw op.
Ga terug naar de vorige pagina
Al deze mededelingen gaan hier niet op. Ik kan verder zonder enig probleem alle andere sites openen. Snap er totaal niets van
!
Heeft iemand een idee? Alvast dank!
Ik heb inmiddels 3 keer mijn modem op fabrieksinstellingen gezet, ook mijn genexis glasvezelmodem gereset; gisteren mijn computer geformatteerd en opnieuw opgebouwd -resultaat: ik kom nog steeds niet op deze site. Als ik naar voornoemde site ga, krijg ik deze mededelingen:
Dit programma kan de webpagina niet weergeven
Meest waarschijnlijke oorzaken:
•Uw computer is niet met internet verbonden.
•Er zijn problemen op de website opgetreden.
•U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
Mogelijke acties:
Controleer de internetverbinding. Probeer een andere website te bezoeken om er zeker van te zijn dat de computer met internet is verbonden.
Geef het adres opnieuw op.
Ga terug naar de vorige pagina
Al deze mededelingen gaan hier niet op. Ik kan verder zonder enig probleem alle andere sites openen. Snap er totaal niets van

Heeft iemand een idee? Alvast dank!
Laatst bewerkt door een moderator: