Kan 9 van de tien sites niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chimp

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2002
Berichten
80
Kan negen van de tien sites die ik wil bekijken niet openen. Zou het te maken kunnen hebben met een proxy bij internet settings ? Maar hoe kan ik dit veranderen ? Als ik op http://216.239.37.99 click gebeurt er niks. Hoe kom ik daar dan ?
 
google

Wist me te herinneren dat ik dit probleem ooit met Google heb gehad die ik niet kon openen vandaar deze vermeldde url maar dit is een ander probleem natuurlijk.
 
Probeer de proxy-server uit te schakelen (als die aan staa). Je kunt ook proberen de DNS server van je i-net provider bij je instellingen in te stellen.
 
?

Bedankt voor de tip maar hoe doe ik dat precies de proxy server uitschakelen ?
 
Re: ?

Geplaatst door Chimp
Bedankt voor de tip maar hoe doe ik dat precies de proxy server uitschakelen ?

In Internet Explorer: Extra => Internet-opties => tabblad verbindingen => selecteer de verbinding en klik op instellingen. Daar kun je de proxyserver uitschakelen.
 
proxyserver is niet aangeklikt en blijf het zelfde probleem houden helaas.
 
Geplaatst door Chimp
proxyserver is niet aangeklikt en blijf het zelfde probleem houden helaas.

De DNS server instellingen al gebropeerd? Die staan waarschijnlijk bij de abonnement gegevens of staan op internet.
 
Krijg ook direct Google.

Chimp, zit je op kabel of tellijn of wat?
Welke Win en welke IE gebruik jij?

Falco
 
Falco, bij Lan instellingen staat instellingen IE automatisch overnemen. Windows net nog geupdate maar dat maakte geen verschil.
 
Vernieuw je netwerkkaart eens: klik (voor Windows95/98/98SE/ME) op start - uitvoeren, typ hier WINIPCFG en klik op Ok. Klik hier op alles vrijgeven en vervolgens op alles vernieuwen.
 
Dank voor je suggestie Geeske maar maakt niets uit.
Blijft heel vreemd dat sites die ik tot voor kon bekijken en snel werden geopend nu niet meer binnengehaald kunnen worden.
 
Welke IE gebruik jij? Heb je al geprobeerd om IE te herstellen? En op welk niveau staat de Beveiliging in IE ?

Groetjes
falco
 
Is de hosts file gehackt?

Zoek noor hosts (zonder extensie!), die moet ergens in een WINDOWS (subdirectory) staan... verschilt per versie.
Hernoem dat ding en probeer het dan nog eens. Als dat helpt kijk dan eens in die hosts file of er geen vreemde dingen in staan (in proncipe hoeft er niets in te staan, 127.0.0.1 mag nog wel).
 
Falco, ben heen pc kenner dus je bedoelt met IE internet explorer ? Hoe kan ik weten welke versie ik heb ? En wat bedoel je precies met herstellen ? Als ik op extra (internetopties) klik zie ik dat de beveiliging wel op normaal staat. Moet ik daar iets checken/vernaderen ?
Groetjes,
Gerard
 
Sorry, ik had erg druk met voetbalen..
Internet Explorer: makkelijk = klik in de balk boven op Help en vervolgens op Info. Nu krijg je 1 nieuwe venster met versie info.
Herstellen van beschadigde Internet Explorer doe je als volgt: Start\Instellingen\Configuratiescherm\Software. In dat lijst zoek je dan Internet Explorer op. 1xkliken en vervolgens klik op Toevoegen/Verwijderen. Als het goed is dan krijg je een nieuwe venster met o.a. de mogelijkheid voor herstel. Als het niet goed is…dan annuleer opdracht (krijg je dus dat venster niet).
Als je IE beveiliging op normaal staat dan is het goed.
Mocht bovenste niet werken (herstel dus) dan gaan we morgen/vandaag verder.

Groetjes
falco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan