Kan 9 van de tien sites niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi Gerard! :D
Daar gaan we weer. Een en ander is nog vrij onduidelijk. Heb je de inhoud van Temporary Internet folder verhoogd?
Volgens jou gegevens: je gebruikt dus W98, je gebruikt kabel verbinding, je browser is Internet Explorer 6, je gebruikt NAV 2003 (ik hoop dat dit up to date is!), volgens jou is de PC verder vrij schoon van ‘spyware’ en dergelijke,de geheugen van je PC is onduidelijk.
Je zou nog een lijst plaatsen over de instellingen van Internet, tabje geavanceerd..??
Als je in dat lijst kijkt: SSL MOET aangevinkt staan !!!!!
Het is erg moeilijk van deze afstand alles goed te bekijken.
Een andere mogelijke storing oorzaak kan zijn het gebruik van MSN versie 8.0
Als de SSL aangevinkt staat en je geen gebruik maakt van MSN 8.0 dan kan het ook liggen aan de prestaties van je PC op dit moment.
Eventueel download het programma Aida32. Installeer deze, vervolgens haal updates binnen via tabje Bestand en vervolgens NetUpdate. Check vervolgens je PC met Aida. Zo kun je ook zien hoe dat precies staat met de geheugen, etc.
Via Aida kun je ook voor verschillende onderdelen, zoals videokaart, etc de nieuwste drivers downloaden van de fabrikant. Aida geeft ook het adres van fabrikant aan.
Je kan Aida32 hier downloaden: http://www.webattack.com/get/aida32.shtml

Grtz :D
Falco

Falco, inhoud temporary internet folder verhogen. Hoe doe ik dat ?
Groetjes,
Gerard

Hey hallo,

ik ben net nieuw hier en heel toevallig hierheen gekomen omdat ik PRECIES hetzelfde probleem heb als Chimp!

Wat ik zelf zat te denken; kan dit geen dns-fout zijn? Na enig vogelen met de hier gegeven tips en enig overleg met een aantal mensen ben ik er redelijk van overtuigd dat dit het zou kunnen zijn nl.. En is het dan geen kwestie van een ander proxy nr instellen zodat het mogelijk wel zou kunnen werken?

Ik ben zelf absoluut geen expert en hier ook nog lang niet uit hoe ik dit precies moet aanpakken, dus correct me if i'm wrong!

En Chimp; inhoud temporary internet folder verhogen: Extra -> Internet opties -> (tijdelijke internet-bestanden) Instelligen, en dan kun je bij te gebruiken schijfruimte zelf aangeven hoeveel dit moet zijn.

Groetjes, Seal

Geplaatst door Chimp
Falco, inhoud temporary internet folder verhogen. Hoe doe ik dat ?
Groetjes,
Gerard

Gerard :( als je niet kijkt wat men antwoord dan wordt het moeilijk.
Op pagina 2 van deze topic heb ik voor jou een: tif.doc bijlage geplaatst. Als je niet naar de bijlage's kijkt...
Tja..

Grtz
Falco

P.S. Seal, als je meer over je DNS en zo wil weten kijk hier even: http://www.dnsstuff.com/

Laatst bewerkt:
ongeveer zelfde probleem

Hallo, Ik heb een soortgeijk probleem:S Alleen ik kan helemaal niet op internet. Het gekke is, dat ik beneden wel op internet kan, en boven (op de computer waar het dus niet op kan) zit naast een XP versie een ME versie, die wel kan internetten! Het ligt dus niet aan de router. Ik móet echt weer op XP kunnen internetten, want daar staat vanalles op en gebruik ik vaak. Als ik een pagina wil openen, geeft ie aan: the searche page could not be found, of zoiets dergelijks, en bij mijn startoagina geeft ie aan: the page could not be found. (de pagina kan niet worden weergegeven en kan de server niet vinden, alsof je op een site zit die niet bestaat(het is google)) ook geeft ie onder in de statusbalk van IE aan: detect proxy settings en nog wat dingetjes. Ik heb al eerder een reactie geplaatst, dat helaas nog niets heeft opgeleverd, en hoop zoooo erg dat jullie mij kunnen helpen! Verder wilde ik nog even kwijt dat de bovenstaande dingen bij mij ook niet gelukt zijn en mijn instellingen zijn gelijk met die van een vriend van me. Die hosts kan ik niet vinden en bij confg.scherm --> software krijg ik een lijst met wel internet explorer, maar met wijzigen/verwijderen ik weet niet of dat dat juist is. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. ALvast heeeeeeel erg bedankt!!!!!
grtn,
Sjoerd

Twee vragen;

1. Heb je wel internet wanneer je XP draait?
2. Draait er misschien een firewall bij de XP.

Falco, Seal, temporary internet folder reeds verhoogd en DNS is ook in orde maar maakt niets uit.
Sorry Falco maar welke topic bedoel je ook al weer ?
Waar vindt ik die topic.doc bijlage ?
Thanks en groetjes,
Gerard

Gebruik jij ook een firewall? Bijvoorbeeld zoals die van Norton? Of andere?
Zo ja: plaats als het mogelijk 3-4 EXACTE voorbeelden van sites die je niet kan openen/bezoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan