kan bestanden niet direct openen met ie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merino

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2003
Hey,

ik heb een vraag...
Als ik gewoon een .html bestand wil openen dan opend ie niet meteen, maar krijg ik een scherm met daarop de vraag met welk programma ik het bestand wil openen.
Als ik dan probeer in te stellen dat het bestand met ie geopend moet worden dan doet ie dat niet.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen want het is zwaar irritant..
Alvast bedankt..

greetz,
Merijn

Laatst bewerkt:
Merino zei:
Als ik dan probeer het bestand met eigenschappen en dan openen met wijzigen en ie selecteren pakt ie em niet.
Ik snap geen ****** van deze hele zin. :confused:
Misschien heeft Windows er ook moeite mee.

Guus.

Vraag snap ik ook niet helemaal maar
Denk dat je moet rechtsklikken op dat bestand > openen met > programma kiezen > vinkje zetten bij "Dit type bestand altijd met dit programma openen".

ja dat snap ik.... maar dat werkt dus juist niet.
Ik kan ie niet eens selecteren... hij staat niet meer in die lijst.

Dan kan je bladeren naar C:\Program Files\Internet Explorer en kiezen voor IEXPLORE.EXE

Merino zei:
ja dat snap ik.... maar dat werkt dus juist niet.
Ik kan ie niet eens selecteren... hij staat niet meer in die lijst.
Klik in dat venster dan eens op Overige of Bladeren, ga naar C:\Program Files\Internet Explorer\ en selecteer Iexplore.exe.
Zorg dat Dit programma altijd gebruiken om dit type bestand te openen is aangevinkt en klik op OK.

Guus.

Anders in de verkenner klikken op extra > mapopties > tabblad bestandstypen.

bij het selecteren van Iexplore.exe....
Dan gebeurt er dus niks... ik kan erop klikken maar dan doet ie nog niks...

Als je rechtklik op het bestand en kiest voor eigenschappen wat staat er dan achter "openen met" ?

Er staat nu kladblok... maar dat komt omdat ik wilde proberen of het nog wel veranderd kon worden...

ik heb ook geprobeert bij ie - extra - internet opties - programma's - en dan webinstellingen herstellen... alleen het vakje html-editor blijft blanco staan... staat geen ie meer bij...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan