kan de sims niet spelen....

Status
Niet open voor verdere reacties.

berehap

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
Berichten
330
ik heb 5 delen van de sims geinstalleerd, hij start wel gewoon normaal op, maar als ik naar een huis toe ga, dan wordt het beeld dubbel, en wordt het menu niet zichtbaar, want er staat een dubbel plaatje voor....en als ik dan wat rondt ga met de muis dan wordt alles dubbel, weet niet of jullie me zo snappen...daarom heb ik hieronder een plaatje neer gezet...wie kna mij hierbij helpen?

http://i3.photobucket.com/albums/y71/de_beuk/sims.jpg
 
Kan een bug zijn van de sims zelf, misshcien helpt het als je overnieuw installeert. Kan ook aan je videokaart liggen. Wat voor videokaart heb je?
 
ik heb als videokaart in mijn pc een: nvidia geforce 6200se turbocache.

deze pc heb ik net een half jaar geleden nieuw gekocht
 
Hallo !


Ik had dit pas nog bij een kennis !

Dxdiag uitgevoerd, en dat bracht een defecte videokaart aan het licht.

Nieuwe geinstalleerd en het probleem was verholpen.

P.S.: Voor "Sims"heb je niet zo'n dure videokaart nodig.

Greetz,

Harry.
 
Hallo !


Ik had dit pas nog bij een kennis !

Dxdiag uitgevoerd, en dat bracht een defecte videokaart aan het licht.

Nieuwe geinstalleerd en het probleem was verholpen.

P.S.: Voor "Sims"heb je niet zo'n dure videokaart nodig.

Greetz,

Harry.

Naar mijn weten kan je niet zien dat een videokaart kapot is als je kijkt bij dxdiag, en als je videokaart kapot is krijg je geen beeld of je computer start niet op. Dus lijkt me iets te drastisch wat je nou zegt. Ik denk dat je of nieuwe drivers moet installeren of het spel overnieuw moet installeren.
 
Hoi !

Als je bij de tests van dxdiag een foutmelding krijgt en je drivers zijn oke, dan ligt het aan de kaart, hoor !.


Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Als je bij de tests van dxdiag een foutmelding krijgt en je drivers zijn oke, dan ligt het aan de kaart, hoor !.


Greetz,

Harry.

Het lijkt me niet maar toch, dan raad ik je aan via apparaatbeheer te kijken en kijken of alles goed staat bij je videokaart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan