Kan dll file niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helpmij11.jpg

Helaas... alles in het Engels!

Bijlagen

• Helpmij10.jpg
    Helpmij10.jpg
    72,9 KB · Weergaven: 27
:(Wat dacht je dat ik kon op jou tot nu toe wachten? ...hoezo was je verdwenen ???
Je hebt toch NL taal in map languages geplaatst ??? klopt of niet ?? :(

Laatst bewerkt:
Ik ben er nog steeds hoor. Niet weggeweest.
Hoe kom ik nou van dat Engels af???

ik vroeg je wat ...kijk naar boven :( en volg maar les :P

Laatst bewerkt:
Klopt, maar op de bijlage zie je dat alles nog steeds in het Engels is.
Heb helemaal geen zin meer om naar school te gaan....

Oooke ALS jij inderdaad hebt wel NL taal daar in map languages geplaatst dan geef ik je nu voor tweede keer die plaatje te zien :(:( kijk op plaatje en druk daar precies zo zoals je ziet nu en geef je vervolgens NL taal aan als standaard ! :D

27xqtsn.jpg
Je moet daar natuurlijk op IRFAN klikken zodat je die venster waar je taal veranderen kan zien ...!

Laatst bewerkt:
:confused: Ik zie dat Irfanview geopend is ...en als jij nu alleen maar op options drukt ?? dan is goed, vervolgens je moet drukken op change language en dan weer in volgende venster geef je NL taal aan :(:(

:( NU zie ik waar bij jou fout is sluit IRFAN nu moeten we wat anders doen ...:(

:confused: Ga maar nu naar Start / Configuratie Scherm / Programma's / Standaard Programma's / En druk op Koppelingen Instellen ! !

Dan volgende :

Zoek maar links in kolom bestand gif, ... klik op gif ( alleen maar zodat die blauw word ! ! ) en boven rechts klik op Ander Programma ...en zoek maar IRFAN waar geinstaleerd is en klik op Irfan gewoon en bevestig je dat !

:( jeetjemina ik denkt dat jij mij nu in de maling neemt :( ( ben nu zeker ! ) ...nu ineens je kan wel NL taal instellen ???

Laatst bewerkt:
Helpmij15.jpgHelpmij16.jpg
Dat instellen is niet het probleem! Maar er gebeurd NIKS!!!
En kijk wat ik vind, niet alleen GIF, maar nog een heleboel anderen staan allemaal al op Irfanview,
terwijl ik alleen GIF heb aangevinkt.
Begin te geloven dat jij mij flink in de maling neemt.
Volgens mij klopt het nog steeds niet dat in de map x32.exe staat ipv x86

:) dit klopt wel grace :D met 32.exe ...zag je wel dat ook zo bij mij is :thumb:
en ff wat anders ...jou is nu dus gelukt naar NL taal omzetten ...toch ??

Wat die moet dan nog doen volgens jou ??????? :(:( ...nu is gewoon klaar wat wil je meer ?? heb ik je uitgelegd wat IRFAN View is ...toch ??
Nu kan je Irfan View gewoon vergeten ...die draait altijd voor zichzelf, en dat is alleen maar een programmaatje via je nu bewegende plaatjes kan openen of zien ...:D

Laatst bewerkt:
:( Begin je nu weer opnieuw ?? wat je nu bedoelt mee ??

Irfan View kan je nu vergeten NL taal heb je verandert toch ?? die kan je controleren als je op IRFAN klikt en als je ziet dat alles nederlands is dan is goed,
maar verder met IRFAN hoef je helemaal niets anders te doen, die kan je absoluut vergeten die draait altijd netzolang je die niet verwijdert zelf.. En zoals ik zei via IRFAN je kan nu bewegende platjes openen of kijken ...
Dus ...........ALS jij ergens op Internet een bewegende plaatje vind' en je die opslaat in je documenten, en als je op die opgeslagen bewegende plaatje klikt die opent altijd nu in Irfan View :D ..
....... moet ik je nu nog tekening maken ?? :( ? ...........

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan