Crazynightfever
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 nov 2005
Ik ook
ik ben ook al dagen op zoek naar de juiste driver voor mijn geluidskaart. Vergeef me, ik ben niet zo goed in hardware enzo... Ik weet dus niet of ik nou een onboard geluidskaart heb of niet (en ik ga echt mijn pc niet open schroeven!).
Ik heb het probleem zelf veroorzaakt door met mijn stomme hoofd de originele driver weg te gooien.
Ik was alle onnodige software aan het verwijderen middels de softwarelijst, en heb toen waarschijnlijk dus de driver van mijn geluidskaart ook verfrommeld.
Natuurlijk kan ik me niet herinneren hoe de driver heette enzo...
Systeem herstellen helpt niet. Een CD van mijn moederbord heb ik niet (Databyte computer, helemaal laten installeren), wel 1 van Windows maar daar heb ik niks aan.
Heb hier wel een screenshot van mijn gegevens:
Ik heb al een hele serie drivers geprobeerd (ook van Sis en Asus), en het wil maar niet lukken.
Iemand eeeenig idee wat ik hieraan kan doen?
[edit] Lekker is dat. ik krijg het niet eens voor elkaar een attachment bij de post te doen. Goed bezig he!
Dan maar typen:
Computer
Besturingssysteem Microsoft Windows XP Home Edition
OS Service Pack Service Pack 2
Internet Explorer 6.0.2900.2180
Moederbord
CPU Type Intel Pentium 4E, 3200 MHz (4 x 800)
Moederbordnaam Asus P4S800 (5 PCI, 1 AGP, 3 DIMM, LAN)
Moederbord Chipset SiS 648FX
Systeemgeheugen 512 MB (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Type Award Modular (02/23/04)
Multimedia
Geluidskaart SiS 7012 Audio Device
ik ben ook al dagen op zoek naar de juiste driver voor mijn geluidskaart. Vergeef me, ik ben niet zo goed in hardware enzo... Ik weet dus niet of ik nou een onboard geluidskaart heb of niet (en ik ga echt mijn pc niet open schroeven!).
Ik heb het probleem zelf veroorzaakt door met mijn stomme hoofd de originele driver weg te gooien.
Ik was alle onnodige software aan het verwijderen middels de softwarelijst, en heb toen waarschijnlijk dus de driver van mijn geluidskaart ook verfrommeld.
Natuurlijk kan ik me niet herinneren hoe de driver heette enzo...
Systeem herstellen helpt niet. Een CD van mijn moederbord heb ik niet (Databyte computer, helemaal laten installeren), wel 1 van Windows maar daar heb ik niks aan.
Heb hier wel een screenshot van mijn gegevens:
Ik heb al een hele serie drivers geprobeerd (ook van Sis en Asus), en het wil maar niet lukken.
Iemand eeeenig idee wat ik hieraan kan doen?

[edit] Lekker is dat. ik krijg het niet eens voor elkaar een attachment bij de post te doen. Goed bezig he!
Dan maar typen:
Computer
Besturingssysteem Microsoft Windows XP Home Edition
OS Service Pack Service Pack 2
Internet Explorer 6.0.2900.2180
Moederbord
CPU Type Intel Pentium 4E, 3200 MHz (4 x 800)
Moederbordnaam Asus P4S800 (5 PCI, 1 AGP, 3 DIMM, LAN)
Moederbord Chipset SiS 648FX
Systeemgeheugen 512 MB (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Type Award Modular (02/23/04)
Multimedia
Geluidskaart SiS 7012 Audio Device
Laatst bewerkt: