Kan een map niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dragonm8

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2005
ik heb een tijd geleden windows opnieuw moeten installeren omdat ik een virus had. maar zins dien kan ik een bepaalde map NIET meer openen iets erin doen of eruithalen. als ik de map aanklik krijg ik de fout met de mededeling:

map is niet toegankelijk
toegang gewijgerd

in deze map stond alles van mij. maar als ik nu op map groote kijk staat er 0 bites.
kijk ik evenlater bij schijfgebruik is er toch daadwerkelijk 7gb in beslag genomen die dus iid in die map zouden moeten staan.

hoe haal ik mijn bestanden uit een map die dus eingelijk leeg is en niet toegankelijk.

De map rechts aanklikken, eigenschappen, beveiliging.
Daar de bestaande rechten (nummers) verwijderen, en toepassen op alle submappen.
Nu eigenaar worden van de map, en jezelf rechten geven.

Dit verschijnsel komt, omdat je voorheen rechten had als administrator.
Waarschijnlijk zit er een wijziging in je aanmeld naam / account.
Als je daar maar 1 leesteken in veranderd, krijg je deze grappen.

Handig is om deze handelingen uit te voeren direct op de partitie.
Dus op C:\ of D:\ ofzo.
Dan toepassen op alle submappen, en op de daarop volgende waarschuwingen "yes" te klikken.
Let wel op, dat je jezelf rechten geeft, voordat je de oude geheel verwijderd.
Anders heb je per direct geen toegang meer tot je eigen schijf.
Dan heb je andere maatregelen nodig.

Geplaatst door Paul-RT
De map rechts aanklikken, eigenschappen, beveiliging.
Daar de bestaande rechten (nummers) verwijderen, en toepassen op alle submappen.
Nu eigenaar worden van de map, en jezelf rechten geven.

beveiliging kan neit op de map ofzo. kan aleen delen maar als ik dat probeer nog steeds geen suc6. maarja pc denkt dat de map 0 bites groot is

Geplaatst door Dragonm8

ik kan in veilige modus helemaal niks aan die map verandere aan andere mappen wel. het is gewoon een groote fout zal er me moeten leven. thnx anyway voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan