Kan een map niet verwijderen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

wessus

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2003
Hi,

Ik probeer een mapje te verwijderen van mijn desktop alleen als ik dat probeer krijg ik de melding:

ERROR DELETING FILE OR FOLDER
cannot delete CAZYIT7B.:cannot find the specified file.
make sure you specify the correct path and file name.

En vervolgens blijft hij dus staan???:confused:

Ik heb al geprobeerd om hem te verwijderen in safe mode zonder netwerk verbinding alleen hij blijft de zelfde error geven???:evil:

Kan iemand mij adviseren en heeft iemand een oplossing???

Alvast bedankt

Mvg Wesly

is het een map die jij geinstalleerd hebt.

Hi,

Bedankt voor de snelle reply.

Ik heb het mapje aangemaakt om iets in te doen,toen heb ik dat waarschijndelijk weer verwijdert uit dat mapje,dus dat mapje was toen leeg,toen wilde ik dat lege mapje dus weg halen en toen kwam hij dus met die error?!?:confused:

Wesly

Heb je al bij de eigenschappen van de map gekeken dat daar niet staat alleen lezen.
Dit kun je zien door de rechtermuisknop te gebruiken en dan naar eigenschappen gaan.
Veilige modus heb je al gedaan dus dat hoeven we ook niet meer te proberen.

Hi,

Wat ik ook probeer ik krijg hem niet weg???:evil:

Hebben jullie nog andere suggesties?

Mvg Wesly

Gummetje........grapje :D

Maar log eens in als administrator.
ctrl-alt-del-del als je tijdens de installatie geen wachtwoord hebt ingegeven dan doe je dat nu ook niet.
En probeer het dan eens.
Als je de home versie hebt dan start je op in de veilige modus en logt dan in als administrator.

Hi,

Nou ik heb het ook geprobeert via de administrator maar tervergeefs:confused:

Ik weet echt niet hoe ik dat rot mapje weg krijg? er zit niks in alleen geeft hij aan dat hij 75kb groot is dus dat is ook raar en ik heb de mapoptie's ook staan op "verborgenmappen weer geven maar er zit niks in?

wes

Nog even dit,

Ik heb bij dat mapje,map optie's gewijzigd door het vinkje "Hide protected operating system files(recommended)" weg te vinken,nou staan er 2 files in namelijk "Thumbs database file" van 74 KB en "CAZYIT7B file" 0 KB kan het misschien daar aan liggen? of moet ik die proberen te verwijderen?

:confused:

wes

Gooi die twee files er eens uit en probeer de map dan eens te verwijderen.

Ik heb dit geprobeerd en ik kan alleen de thumb file verwijderen maar die andere niet? en ook die map niet?:confused:

mvg wes

is dit iets wat mee opgestart moest worden.
dan kan het nog bij het opstart proces staan.

mmm,sorry ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt?

wes

Jij hebt dat mapje gemaakt dat wat jij erin hebt gezet moest dat met de computer opstarten

wellicht is dat zoiets geweest,ik kan me ook niet echt herinneren wat dat was,maar waar kan ik kijken om te checken of dat mapje daadwerkelijk ergens mee opstart?

windows XP

start - uitvoeren type hier msconfig en geef een enter.
nu kijk je bij opstarten en kijk of die map daar bijstaat.

Ik heb dat ge-checked alleen ik kan er niet uit opmaken dat die map daadwerkelijk mee opstart?

ik begrijp er helemaal niks van?

ik heb helemaal geen suggesties meer? ik word een beetje gek nu???:confused: :evil:

oke harde maatregelen nu.
Ik zou zeggen plaats een hijacklog bij ASO en vertel daar je probleem erbij.

www.antispywareoffensief.nl waarschijnlijk hebben zij wel een oplossing.

Ja daar zat ik ook al aan te denken:(

Ik ga dat even proberen!

In iedergeval bedankt voor al je hulp! ik zal nog ff een reply neerzetten als er een oplossing is:rolleyes:

Dankje wel:thumb:

Mvg Wesly

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan