kan geen afbeeldingen meer openen in O.E.

Status
Niet open voor verdere reacties.

yobib

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2005
Sinds dat ik windows updates heb geinstaleerd zit outlook expres zo dichtgetimmerd dat ik geen afbeeldingen meer kan openen het is natuurlijk wel veilig en dat zal de bedoeling daar ook wel van zijn maar ik heb het liever niet, wil gewoon afbeeldingen of een link kunnen openen. In extra > opties > beveiliging kan ik niets vinden wat anders is dan voor de bewuste updates.

wie helpt me

Verschijnt er bij jou niet vlak onder de bovenrand van het voorbeeldvenster een waarschuwingsregel over "gevaarlijke" inhoud? Waarna je kunt klikken op een regel "beveiligde inhoud weergeven" eenmaal of van deze afzender altijd?

Afbeeldingen in html staat er. Daar zul je toch het vinkje weg moeten halen.

Elisa zei:
Afbeeldingen in html staat er. Daar zul je toch het vinkje weg moeten halen.
Dit begrijp ik niet :confused:
Maar zelf haal ik ook de pop-up blokkering van IE door de war met de blokkering van OE.
Daarom maar een plaatje van OE.

Outlook.jpg

Edit: rood kader in beeld gezet (ook om e-mailadres te verbergen).

Laatst bewerkt:
In extra/opties/beveiliging zit hetgeen ik bedoel.
Wil je ze niet zo maar openen dan zal die gele balk komen waar jij het over hebt.

Boeing_737 zei:
Dit begrijp ik niet :confused:
Maar zelf haal ik ook de pop-up blokkering van IE door de war met de blokkering van OE.
Daarom maar een plaatje van OE.

Outlook.jpg

Edit: rood kader in beeld gezet (ook om e-mailadres te verbergen).

afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML e-mail blokkeren
dat vinkje heb ik uitearrd ook weggehaald. ik zou het echt niet weten heb zelfs al systeem
herstel gedaan, alles wat ik voor de bewuste up-dates had aan of uit gevinkt staat weer zoals altijd.Nu heb ik Incredmail genomen voor de ontvangst van post en dat werkt wel goed maar het is natuurlijk belachelijk dat je een ander mail programma moet nemen omdat je niets kan openen in outlook express maarja zo een ramp is het ook weer niet tis allen wel vreemd.

toch bedankt voor het meedenken

Dan zou ik toch nog eens goed kijken naar de instellingen van de virusscanner.

Elisa zei:
Dan zou ik toch nog eens goed kijken naar de instellingen van de virusscanner.

Origineel gepost door Raymond Bos
Dit heeft in het verleden bij een aantal mensen geholpen.

1. Open Explorer (de Verkenner) en kies het menu Beeld en klik op Mapopties en vervolgens op Bestandtypes

2. Klik op URL:bestandsoverdrachtprotocol in het vak Geregistreerde bestandstypen en klik vervolgens op Bewerken. Daarna klik je onder Acties op Open en dan op Bewerken.

3. In het vak Toepassing die is gestart voor de actie wordt het pad naar je browser waarschijnlijk weergegeven met een korte bestandsnaam.

4. Mogelijk staat er zoiets als c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe. Wijzig dit in het volgende pad: "c:\program files\internet explorer\iexplore.exe" (inclusief aanhalingstekens). Gebruik je een andere browser, voer dan het pad naar het exe-bestand van die browser.

5. Klik op OK en klik op Sluiten.

6. Herhaal stap 2 tot en met 4 voor de volgende geregistreerde bestandstypen: URL:Gopher-protocol,URL:HyperText overdrachtprotocol en URL:HyperText overdrachtprotocol met privacy.

7.Klik tot slot op Sluiten.
Ga naar Outlook Express en test een link, die zou het nu moeten doen

Met dank aan mverlaan die het vertaald heeft !!

Wil toch even melden al is het wat laat dat het bij mij ook geholpen heeft, zat met hetzelfde probleem in outlook express. Linken aanklikken die dan niet opende maar dankzij Raymond van de Bos en het bovenstaade lukt het nu wel.
mijn dank is groot

Dat is wel een oplossing uit een heel andere hoek.
Ik zal em op slaan!
Bedankt voor het plaatsen! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan