Kan geen e-mail verzenden!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan e-mail niet verzenden

O.k. Bennie,
ik zal het even proberen.
En bedankt voor het compliment over mijn website Falco!
Liefs, Anja
 
Geplaatst door Bennie
Hebben we het wel over dezelfde site????
Q258034

Microsoft Knowledge Base Article - 258034

OLEXP: Error Message: Msimn.exe Has Generated Errors and Will Be Closed by Windows

Van toepassing op

This article was previously published under Q258034

For information about the differences between Microsoft Outlook Express and Microsoft Outlook e-mail clients, click the following article number to view the article in the Microsoft Knowledge Base:
257824

En dat is toch echt de eerste verwijzing die je moet duidelijk maken of je verder moet lezen.

Maar ik wil Anja niet verder van de wijs brengen, deze discussie gaat wel over haar hoofd heen en dat is niet mijn bedoeling. Dus ik laat het hierbij.
 
kan e-mail niet verzenden

Hallo Bennie,
Dit heb ik nu aangevinkt:
Verborgen bestanden en mappen weergeven.
Het stond op NIET weergeven.
Maar ondanks dat ik dit nu aangevinkt heb kan ik via start de .dbx toch niet vinden.
Kan je me zeggen wat ik nu moet doen, s.v.p.?
Ik snap er nu al niets meer van. Ik zei toch dat ik een kluns was????
Liefs, Anja
 
Ik zat nog rustig op je web pagina te kijken. Leuke muziek. Goede smaak bij ‘mannen’ :D . En het grappige: je bent ook een Steenbok. :D :D :D

Maar ja, dit heeft niets met je OE :(

XP heeft toch bij zoeken de optie: ook verborgen bestanden weergeven??

Groetjes
Falco
 
kan e-mail niet verzenden

Hallo Falco,
Nee, dat heeft niets te maken met de e-mail maar ik vind het toch leuk dat je zo spontaan reageert. Dank je!! (kusje).
Liefs, Anja
 
Re: kan e-mail niet verzenden

Geplaatst door anja22
Hallo Bennie,
Dit heb ik nu aangevinkt:
Verborgen bestanden en mappen weergeven.
Het stond op NIET weergeven.
Maar ondanks dat ik dit nu aangevinkt heb kan ik via start de .dbx toch niet vinden.
Kan je me zeggen wat ik nu moet doen, s.v.p.?
Ik snap er nu al niets meer van. Ik zei toch dat ik een kluns was????
Liefs, Anja

Ga naar Start\zoeken. Klik op alle bestanden en mappen. Onderaan klik je op Geavanceerde opties. Vink alles aan behalve de laatste twee. Zoek nu naar *.dbx.

Groetjes,
Bennie
 
kan e-mail niet verzenden

Nou sorry hoor Bennie en Falco,
Ik kan met geen mogelijkheid die .dbx bestanden vinden. Ze staan al aangevinkt op "weergeven" maar WAT MOET IK NOU DOEN????
Liefs, Anja
 
Bennie, ik heb de laptop met XP niet bij de hand nu dus ik zit achter ME.
Waar staan ze dan bij XP?
Bij ME in: C:\ Windows\Application Data\Identities

In XP dan ?? Of zijn ze bij Anja opeens weg?

Falco
 
In XP staan ze onder:

C:\Documents and Settings\??\Local Settings\Application Data\Identities\{19030FCD-28CD-4306-80A6-D76F6DAE3A12}\Microsoft\Outlook Express

Waarbij:

?? = je profiel
{19030FCD-28CD-4306-80A6-D76F6DAE3A12} = variabel, dus dat kan een ander nummer zijn.

Groetjes,
Bennie
 
kan e-mail niet ontvangen

Ja Bennie, ik heb nu alles gevonden. Er is er niet één die bij Alleen Lezen staat aangevinkt. Alles staat aangevinkt voor "archief". Ik wilde het kopieren maar dat lukt niet (raar?).
WAT KAN IK NU DOEN???
Liefs, Anja
 
Re: kan e-mail niet ontvangen

Geplaatst door anja22
Ja Bennie, ik heb nu alles gevonden. Er is er niet één die bij Alleen Lezen staat aangevinkt. Alles staat aangevinkt voor "archief". Ik wilde het kopieren maar dat lukt niet (raar?).
WAT KAN IK NU DOEN???
Liefs, Anja
 
Dan moet 2e stap uit dat link. Dus: Start\Uitvoeren en typ daar het woord: regedit

Nu zit je in de register.
1. Boven klik op Bewerken en kies zoeken. Typ in dat venster: HKEY_CURRENT_USER/Identities

Hier het vervolg:
1. On the Registry menu, click Export Registry File.
2. In the Save In box, click Desktop.
3. In the File Name box, type Identities, and then click Save.
4. In Registry Editor, right-click the Identities key, and then click Delete.
5. Quit Registry Editor, and then start Outlook Express to test functionality

Geen fouten maken !! Je zit in het register !!!!


Falco
 
kan e-mail niet ontvangen

Hallo Bennie,
Ik zou graag naar mijn bedje willen nu maar eigenlijk zou ik dit ook af willen maken. Ik heb 23 dbx bestanden gevonden waarin ook postvan IN en postvak UIT staat. Heeft dat er iets mee te maken? Maar alles staat aangevinkt als "archief".
Zal ik die MSN eruit halen? Ik heb wel meer gerotzooi met die msn gehad. Wat adviseer je me nu want ik kan de psp-club en mijn andere (noodzakelijke) instanties niet mailen morgen (BRRRRRRRRRR).
Liefs, Anja
 
Dan is dat dus niet op jou van toepassing. Je zult in het register moeten duiken.

Typ regedit in start\uitvoeren en geef enter.

Navigeer naar de volgende sleutel:

HKEY_CURRENT_USER/Identities

Klik op "identities" (die moet blauw zijn). Ga dan naar Bestand\exporteren. Geef het een naam (bijv. Identities) en sla het bestand op. (Bijv. op het bureaublad).

Nu zie je onder Identities van die lange nummers staan. Selecteer het nummer dat OVEREENKOMT met het nummer dat je eerder zag in de Verkenner en wis het (waar je die DBX-bestanden inn zag staan).

In het RECHTER scherm zie je onder Username je profielnaam staan (om je een handje te helpen). Als je meerdere profielen hebt, meb je dus ook meerdere Identities. Je wist dus JOUW profiel.

Duidelijk zo?

Groetjes,
Bennie
 
Nee, die MSN heeft er NIETS mee te maken!!!! Die MSN kwam uit de koker van rmschoof, maar die had het helemaal verkeerd gelezen.... (Zucht).

Groetjes,
Bennie
 
Je hebt niet toevallig, net geupdate naar XP ??
Zo niet, dan moet de link van Bennie werken.

Ik ga nu ook naar...ZZZZZZZZZZZZZ

Groetjes
falco
 
kan e-mail niet verzenden

Hallo Bennie,
Goedemorgen. Heb zojuist gedaan wat je me geadviseerd hebt. Jij schreef mij het volgende:
Dan is dat dus niet op jou van toepassing. Je zult in het register moeten duiken.

Typ regedit in start\uitvoeren en geef enter.

Navigeer naar de volgende sleutel:

HKEY_CURRENT_USER/Identities

Klik op "identities" (die moet blauw zijn). Ga dan naar Bestand\exporteren. Geef het een naam (bijv. Identities) en sla het bestand op. (Bijv. op het bureaublad).

Nu zie je onder Identities van die lange nummers staan. Selecteer het nummer dat OVEREENKOMT met het nummer dat je eerder zag in de Verkenner en wis het (waar je die DBX-bestanden inn zag staan).

In het RECHTER scherm zie je onder Username je profielnaam staan (om je een handje te helpen). Als je meerdere profielen hebt, meb je dus ook meerdere Identities. Je wist dus JOUW profiel.

Dat heb ik nu gedaan. Op mijn bureaublad staat nu een icoon van het register editor.Ik heb 2 stuks met het lange nummer verwijderd (wat overeen kwam met de nummers in mijn zoekresultaten) uit het register-editor, alleen je laatste alinea snap ik niet goed: je schrijft:

In het RECHTER scherm zie je onder Username je profielnaam staan (om je een handje te helpen). Als je meerdere profielen hebt, meb je dus ook meerdere Identities. Je wist dus JOUW profiel.

Maar ik kan in het rechterscherm nergens "Username" vinden. Ik probeer even een screendump ervan bij te voegen: Als je dit bekijkt wat moet ik dan doen? Ik durf niet zomaar iets te verwijderen wat er op lijkt of zo. Dus voor mij is voorzichtigheid geboden. Ik wacht wel op je antwoord, o.k.?
Liefs, Anja
 

Bijlagen

  • register editor.jpg
    register editor.jpg
    70,9 KB · Weergaven: 16
Je moet die identities bij jou in het linker scherm uitklappen. Daaronder zie je dan een lang nummer. Als je dat nummer selecteert, zie je in het rechter scherm Username staan (zie plaatje). Dat is dan de identiteit waar die sleutel links bijhoort.

Maar ik begrijp uit je antwoord dat je die regels al hebt verwijderd. Heb je daarna nog opnieuw opgestart?

Groetjes,
Bennie
 

Bijlagen

  • username.jpg
    username.jpg
    13,5 KB · Weergaven: 12
kan e-mail niet verzenden

Hallo Bennie,
Ja, ik heb dit gedaan maar niets helpt! Please, het is belangrijk dat ik mail verzend. Wat zou je nog meer kunnen bedenken?
Liefs, Anja

Hallo Bennie,
Ik heb ontdekt dat de mail er wel uit gaat dus door anderen wordt ontvangen maar mijn OE valt dan wel steeds uit. Dus, wat moet ik nu?????
Liefs, Anja
 
Laatst bewerkt:
Krijg je nu nog steeds dezelfde foutmelding? En wat bedoel je met het uitvallen van OE? Sluit die dan af? Wat gebeurt er precies? Ook als je een foutmelding krijgt: post de precieze melding.

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan