Hallo mensen ik ben net nieuwe op deze forums, nou zoals ik al heb aangegeven in mijn titel, weet ik niet waar ik een goede voeding kan kopen, en heb ik mijn PC heel hard nodig om mijn profielwerkstuk af te krijgen dus het is niet dat ik arrogant ben omdat mijn eerste post hier meteen een nieuwe thread is, maar ik heb gewoon snel hulp nodig.
Ik heb een beetje rondgezocht en ik weet dat Antec, Fortron, Enermax, Thermaltake, Tagen, (misshien Ultra)goede fabrikanten van voedingen zijn, ik woon in Rotterdam maar kan hier geen winkel vinden met voedingen van die merken, ik heb bij Mediamarkt gekeken maar daar hebben ze alleen van Q-tec, Sweex en dat zijn voor zover ik weet slechte merken. Dus als iemand weet of hier in Rotterdam een winkel is die, die voedingen verkoopt, laat het dan weten, en het maakt niet uit of je het eerst vie het net moet bestellen, als je het maar kan ophalen in Rotterdam of in de buurt ervan.
Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden.
BTW mijn specs zijn:
2.4 Ghz AMD(VIA KT400 moederbord), 512MB ram, Radeon 9800 pro 128 mb
Ik heb een beetje rondgezocht en ik weet dat Antec, Fortron, Enermax, Thermaltake, Tagen, (misshien Ultra)goede fabrikanten van voedingen zijn, ik woon in Rotterdam maar kan hier geen winkel vinden met voedingen van die merken, ik heb bij Mediamarkt gekeken maar daar hebben ze alleen van Q-tec, Sweex en dat zijn voor zover ik weet slechte merken. Dus als iemand weet of hier in Rotterdam een winkel is die, die voedingen verkoopt, laat het dan weten, en het maakt niet uit of je het eerst vie het net moet bestellen, als je het maar kan ophalen in Rotterdam of in de buurt ervan.
Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden.
BTW mijn specs zijn:
2.4 Ghz AMD(VIA KT400 moederbord), 512MB ram, Radeon 9800 pro 128 mb
Laatst bewerkt: