kan geen server maken in cod 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
als ik een server maak in cod 5 krijg ik steeds een critical warning als ik een server start in zoon klein schermpje en dat gaat heel lang door en stopt niet

hoe los ik dit op want al me vrienden hebben dit ook

ik kan wel gewoon in internet servers joinen

mvg,
kevin10
Edit : error.jpg dit is de foutmelding

Laatst bewerkt:
PB erafhalen en er opnieuw opzetten :)

hoe bedoel je mapje verwijderen en dan de installatie opnieuw doen en dan herstellen?

PB zelf eraf gooien via de echte unstaller en dan opnieuw installeren

dat heb ik net gedaan en toen deed die het nog niet en ik heb net een server geprobeert te maken met pb off en dan is die wat aant updaten ofzo en nu krijg ik dit:

WARNING: unknown dvar 'bg_shock_volume_hvy_wpn' in file 'shock/artilleryblast_enemy.shock'
WARNING: unknown dvar 'bg_shock_volume_ui' in file 'shock/artilleryblast_enemy.shock'
-----------------------------------
getting xpm........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Collectors: FALSE Everyone: FALSE
Server: Preparing to Disable PB Server... (C:\Program Files\Activision\Call of Duty - World at War Beta\pb\)
Hitch warning: 1817 msec frame time
Server: Updating session (180050ms)
...Server: Session updated

ik heb geen idee waar dit nou aan ligt en het is zo raar dat me vrienden precies hetzelfde probleem hebben en dat er toch servers zijn:confused:

kan het ook zijn dat er iets mis is met de poorten? dat die openmoeten want die moest ik toen wel openzetten in cod 4 maar waarop moeten ze open in cod 5?

niemand die weet waar dit aan kan liggen?
ik heb ook al dat mapje van pb verwijderd en zoon pb setup gedownload en toen cod waw geupdated via die punkbuster en zoon punkbuster service test zei dat alles goed is met me punkbuster.
ik heb ook al tig keer opnieuw geinstalleerd en ik heb dat probleem ook op xp ik heb ook al de firewall uitgezet en de firewall in me router uit gezet maar hielp ook niet.

ik vind het best wel irritant want als ik dan met vrienden in gewoon een server ga komen er steeds weer mensen bij XD

Volgens mij is je server gewoon goed alleen werkt je punkbuster niet mijn log is:
getting xpm..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Collectors: FALSE Everyone: FALSE
Hitch warning: 13402 msec frame time
Advertising on 195.241.216.228:28963
Server: Game Version [Call of Duty Multiplayer COD_WaW MP build 1.0.1017 CL(230909) JADAMS2 Sat Nov 08 21:37:51 2008 win-x86]
Session creation complete!

Je moet in je opstart regel of in je server.cfg seta sv_punkbuster 1 zetten. Ook moet je in je router een poort forwarden waarschijnlijk gebruik jij de standaard poort 28960. ook dit kun je weer vinden in de server.cfg of je zet het in je opstart regel bijvoorbeeld:
C:\cod5\CoDWaWmp.exe +sets dedicated 2 +set net_port 28960 +exec server.cfg +set sv_punkbuster 1 +set rcon_password "XXXXXXXX" +map_rotate.

Het is dus wel belangrijk dat je een server.cfg gebruikt zie ook HIER en sla het op bij je favorieten :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan