kan geen spel spelen met msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

janineo

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2005
Berichten
36
wanneer ik met een contactpersoon een spel wil spelen, mijnenveger, krijg ik de volgende melding


ActiveX-objecten ontbreken 2
Voor Fun & Games zijn ActiveX-objecten vereist. Controleer of je ActiveX-objecten kunt installeren op deze computer en start het spelletje daarna opnieuw.

ik weet niet hoe ik dit op moet lossen, eerst kon ik het wel gewoon spelen.

hoop dat jullie een oplossing weten!

janine
 
andere spellen zoals dammen enzo doen t ook ni heb ik nog ff geprobeert, krijg weer zelfde melding
 
Meestal word er een automatische download weer gegeven om dit te instaleren.
Deze staat dan vaak onder je adres balk.

En als je een popup blokker gebruikt moet je deze ff uit zetten.

Hoop dat het werkt
 
Waarschijnlijk staan in Internet Explorer (IE) bij jou de activeX elementen installeren uitgeschakeld. Als je naar extra>internetopties>geavanceerd gaat, kan je je activex even inschakelen en nog eens proberen. Wellicht dat msn zelf de instellingen van IE gebruikt en dat het daarom niet werkt.
 
dat vn pop-up hb ik geen programmas opstaan, exporer kom zelf afentoe met popupblokeringen maar kom dan boven in scherm te sta als j wil blijv blokkere of toestaan.

Ik heb bij internetopties aanstaaan dat actieve inhoud mag worden uitgevoerd op mijn computer en vanaf cd.
verder ook dat software mag worden uitgevoerd of geinstalleerd ook al is de uitgever onbekend.

Maar het werk niet!!!:(

Wat zou ik nog meer aan kun doen?
 
oplossing!!

Ik heb het al gevonden!
Kheb hier hitmanpro en had ik op alles surfright, ok met msn. en dit blokkeerde ook telkens het installeren van activeX-objecten

Almaal wel bedankt voor t meehelp:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan