kan geen tijdelijke bestanden aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefano

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2004
Berichten
865
Beste,

Tijdens het installeren van een game ( wordslinger van zylom ) krijg ik volgende foutmelding :

' Kan geen tijdelijke bestanden aanmaken '

Is dit een optie die ik kan in- of uitschakelen ?

graag hulp aub, en dank bij voorbaat,

Stefano
 
Rechtsklikken op de setup en uitvoeren als administrator kiezen
misschien dat het dan lukt.
 
nope, zelfde boodschap, kan geen tijdelijke bestanden aanmaken
 
Heb hetzelfde probleem. Ook van Zylom. Nooit problemen mee gehad. Het grappige is dat ik eergister nog wel een spel kon downloaden, en vandaag, kon ik wel downloaden, maar bij de laatste actie, installeren, krijg ik ook de melding: kan geen tijdelijke bestanden maken. Er gebeurt ook niks als je op de snelkoppeling klikt. Kan het zijn dat dit aan zylom zelf ligt? Of aan Ziggo....:mad::mad::mad:

Hellupie?
 
misschien kan je het command sfc /scannow eens uitvoeren...

ik weet ook niet of het veel zou verhelpen:confused:
wat voor game is dat misschien waar het hier over gaat?
 
Hallo,

Ik worstel met hetzelfde probleem. Heb je toevallig onlangs AVG-free 8.0 gedownload? Ik vraag me af of dat er mee te maken heeft.

Naast Zylom had ik dit probleem ook met de cd van Pluk van de pettenflet. Bij de helpdesk aldaar, adviseerden ze mij Shockwave en Flash te verwijderen, Pc opnieuw opstarten en Flash (en Shockwave) opnieuw te installeren (evt. voor het opnieuw installeren zoeken op IML32.DLL en deze verwijderen.

Bij mij was dit niet de oplossing. (foutmelding kan ordinaal 1948 niet vinden in IMG32.DLL bestand + kan geen tijdelijke bestanden aanmaken, te weinig diskruimte?

Als laatste optie (wat wel werkt bij mij) is op icoontje rechtklikken en via eigenschappen/compatibiliteit kiezen voor windows 95. Nu doet Pluk het wel, maar Babymania van Zylom sluit dan meteen af. Dus daar zoek ik ook nog wat voor...
 
De spellen werken het beste op een Pentium II of hoger, Windows 98/XP en DirectX versie 9 of hoger.

Dit geeft de website van Zylom aan.
De compabiliteits modus van vista helpt mogelijk, MarieCatanneke aangeeft(kies voor xp), maar daar is geen garantie voor.

Lukt dat niet niet dan is het mogelijk: game over
(sorry voor het flauwe grapje)
 
nog een keer

Ik had hetzelfde probleem en zoals voorgenoemd je de compatibiliteitsinstellingen wijzigt van het te installeren programma moet je dat nog eens doen zodra het programma daadwerkelijk is geinstalleerd, en bij mij werkt het dan!
 
Nou dat alles werkt niet bij mij......Ik heb namelijk nooit problemen gehad, met geen enkel spel van Zylom, (en ik heb er wat gespeeld). Punt is dat er vorige week storing was op het net (jullie hebben het vast wel gehoord van Ziggo)...daar was ik ook de dupe van. Sinds ik weer normaal verbinding heb, kan ik alles doen, behalve spelletjes van Zylom installeren.....Er is niks vol en alles is normaal geinstalleerd, zoals het altijd al was. Hhmm....strangé? In verkenner geeft ie aan dat het spel niet compleet is als ik het van daaruit wil starten.
Knappe vent/meid die dit uitvist, dus alvast bedankt voor de gouden tip:D
 
Nou dat alles werkt niet bij mij......Ik heb namelijk nooit problemen gehad, met geen enkel spel van Zylom, (en ik heb er wat gespeeld). Punt is dat er vorige week storing was op het net (jullie hebben het vast wel gehoord van Ziggo)...daar was ik ook de dupe van. Sinds ik weer normaal verbinding heb, kan ik alles doen, behalve spelletjes van Zylom installeren.....Er is niks vol en alles is normaal geinstalleerd, zoals het altijd al was. Hhmm....strangé? In verkenner geeft ie aan dat het spel niet compleet is als ik het van daaruit wil starten.
Knappe vent/meid die dit uitvist, dus alvast bedankt voor de gouden tip:D

de dupe van wat?
ik snap niet hoe dit samenhangt :confused:

kan je er misschien iets meer over vertellen?
 
Sorry, dupe van het feit dat ik een week lang geen internet en telefoon had, omdat CASEMA zo nodig ZIGGO moest gaan heten.....nog een beetje nieuws gekeken laatstelijk? Dat noem ik gedupeerd.....alhoewel ik geen schadeclaim heb ingediend kreeg ik wel de neiging, je zou maar een bedrijf hebben. Affin....ik ben er dus achter gekomen dat ik op andere computers ook diezelfde melding krijg, alleen daar kan ik wel gewoon de melding negeren en het spel installeren. Misschien ligt het alles toch gewoon aan zylom. Geen idee!

Garoetjus
 
Hallo,

Ik worstel met hetzelfde probleem. Heb je toevallig onlangs AVG-free 8.0 gedownload? Ik vraag me af of dat er mee te maken heeft.

...

Ik ben misschien wat laat met reageren maar het probleem met de Zylom spellen ligt inderdaad bij AVG 8.0.
Het is simpel op te lossen door een regeltje toe te voegen in AVG 8.0 Free.
Open het AVG overview scherm, klik op Tools en op Advanced settings.
Open de map Resident shield en Exceptions.
Klik op Add Path en navigeer naar de installatiemap van Zylom (meestal in Program Files), klik op deze map en op OK.
Nu zal er een extra regel zijn toegevoegd met het pad naar de map met een vinkje er voor.
Klik op Apply en op OK.
Nu kun je alle Zylom games installeren zonder AVG eerst te moeten uitschakelen, en de foutmelding van het tijdelijke bestand verschijnt niet meer bij het installeren.
Wil je de map toch beveiligen, haal dan even het vinkje weg tot een eventuele installatie van een volgend spel.
Dit geldt ook voor Windows XP.

Albert.
 
Laatst bewerkt:
zylom

hallo allemaal,

ik heb hetzelfde probleem als hierboven, maar ik heb avg 8.0 niet gedownload, ik heb wel NOD32. ik krijg bij internetopties->geavanceerd->beveiliging een hele lijst die ik kan aanvinken, maar ik weet niet wat ik aan of uit moet schakelen, kan iemand mij helpen alsjeblieft?

bvd

<edit> ook bij spellen van zylom <edit>
 
Laatst bewerkt:
dat zou zo moeten gaan volgens Nod32 zelf
1) Klik op het groene NOD32 icoontje bij de Windows klok
2) Klik op AMON
3) Klik op SETUP
4) Klik op Uitzonderingen
5) Toevoegen (de rest wijst zich vanzelf)
verder hetzelfde handelen als bij avg

mvg leo
 
nein, het werkt nog steeds niet,
ik snap niet waar ik bij NOD32 het pad kan toevoegen, wel heb ik de map zylom games bij de uitzonderingen toegevoegd om niet gescand te worden, maar dat lost het probleem niet op, hij geeft aan geen tijdelijke mappen te kunnen opslaan.
 
Beste,

Tijdens het installeren van een game ( wordslinger van zylom ) krijg ik volgende foutmelding :

' Kan geen tijdelijke bestanden aanmaken '

Is dit een optie die ik kan in- of uitschakelen ?

graag hulp aub, en dank bij voorbaat,

Stefano


Hallo,
ik had hetzelfde probleem en heb het opgelost door internet explorer 8 te verwijderen bij programma's verwijderen.
Nu werkt zylom weer prima,

succes,
juulke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan