Kan geen uitgaande mail met bijlagen verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou je eens een screenshot kunnen plaatsen van de email instellingen in NIS en je outlook instellingen desnoods stuur je me een email dat ik hem plaats
 
Ik heb net NIS verwijdert. Ik ben het spuugzat dat ik niet kan mailen. Ik ga straks XP opnieuw installeren nadat ik mijn betanden gered heb van dit gerommel.
 
Het probleem zit hem in de emailprotectie van norton. Deze kan conflicten verzoorzaken met mailservers.

Mogelijke oplossing 1

Oplossing is het uitschakelen van de email protectie van Norton.

To remove the Internet E-mail Auto-Protect feature by using Add/Remove Programs

1. Open Add/Remove Programs, and then click Symantec AntiVirus or Symantec Client Security, depending on which program is installed.
2. Click Change, and then click Next.
3. Click Modify., and then click Next.
4. Under AntiVirus Email Tools, click POP3/SMTP Snap-In.
5. Click This feature will not be available.
6. Click Next.
7. Click Install, and proceed with the modification.
8. Restart the computer.

wordt hier voorgesteld:

Symantec oplossing
 
Dit is wat idereen invuld: smtp :confused:

Ik werk met outlook 2000 en Onton internet security 2006. Ik mail normaal gesproken via Tele2 maar sinds 2 weken krijg ik de melding dat mijn emailberichten niet verzonden kunnen worden omdat de verbinding met de mailserver is onderbroken. De foutcode an Norton is 1003,9. De helpdesk van Tele2 zegt dat het probleem bij mij ligt al kan ik ook geen webmail van hun gebruiken. Leuk dus! Ik blijf mooi zitten met het probleem. Het rare is dat inkomende mail of mail zonder tekst of bijlagen wel goed gaan. Wat kan ik nog proberen. Firewalls en scanners uitzetten heb ik al geprobeerd maar lost niets op.

Hoi, ik had het zelfde probleem maar ben er nu achtergekomen waar het aan ligt.

Dit is wat idereen invuld: smtp:confused: in feite moet het zijn SMTP :p
Dus met hoofdletters en dan werkt het verzenden wel in outlook!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan