Kan geen video's afspelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karen1988

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Berichten
13
Hallo,

Ik heb een best nieuwe laptop maar sinds afgelopen weekend doet hij een beetje raar als ik video's wil afspelen vanaf een site in MediaPlayer. Gewone filmpjes in Mediaplayer speelt ie wel af, maar als ik hem van een site af wil spelen (bijvoorbeeld www.uitzendinggemist.nl) dan krijg ik een foutmelding, namelijk deze:

C:\Documents and Settings\Karen\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\4LEZC1UN\streams[1].wmv

Ik ben er al achter gekomen dat dit 'bestand' dus in de map Cookies zit, maar dan kom ik alsnog niks verder. Ik heb de Cookies al verwijderd, maar zodra ik dan weer op die site kom, dan zitten ze weer opnieuw in die map en komt weer die foutmelding.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik snap er zelf niks van. Ik kon altijd gewoon dingen bekijken vanaf sites tot afgelopen weekend :confused:
 
Kijk een bij windows verkenner naar extra / mapopties / bestandtypen en zoek naar de extensie "wmv".
Kijk welk programma er voor wordt gebruikt.
Als dat de verkeerde is, of zelfs blanko (zoals vandaag bij mijn vrouw) dan 'wijzigen" en je eigen player selecteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan