kan geen youtube filmpjes bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

guus hink

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
ik kan met mij laptop geen youtube filmpjes bekijken

hij geeft aan dat het filmpje niet meer bestaat maar als ik op een pc kijk doet hij het gewoon

kan wel filmpjes vanaf de homepage van msn

heb je de goede plugins? adobe flash player is voor youtube geloof ik zo snel uit me hoofd..

Flash Player installeren kijk eerst of je hem heb bij XP software Vista progamma's en onderdelen als je die niet heb ga je naar: http://get.adobe.com/flashplayer/ en download hem dan. Het kan ook zijn dat je javascript uitstaat dat doe je aan in: Internet Explorer 7/8: Engelse versie: Extra/Internetoptions/Security/Costum Level/ bij Scripting Active Scripting op enable zetten en Allow programmatic clipboard access ook Nederlandse versie: Extra/Internetopties/Beveiliging/aangepast niveau/Scripts en dan bij Actief uitvoeren van scripts insckakelen en bij Java-applets uitvoeren in scripts ook.. Bij Internet Explorer 6 of vroeger moet je naar: Extra/internetopties/Beveiliging/aangepast niveau/Scripts en dan bij Actief uitvoeren van scripts inschakelen en bij Java-applets uitvoeren in scripts ook.

Jesse

ik adobe geinstalleert in die instellingen gecontroleert
maar doet nog steeds niks

probeer mozilla firefox of internet explorer (je zegt niet welke) helemaal opnieuw te installeren. Moeten de plugins ook weer opnieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan