Kan het bestand niet vinden. Controleer of u (...) opnieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Venga

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2014
Berichten
890
Hallo mensen,

Ik wil Wireshark graag installeren. De installatie (64-bit) gaat prima, maar na de installatie krijg ik deze foutmelding wanneer ik het programma start:

Naamloos.png

Ik heb meerdere keren geprobeerd om 't opnieuw te installeren, maar dit heeft geen resultaat. Ook de 32-bits en de portabele versie werken niet.

Wat moet ik doen?

Alvast bedankt,
Venga.
 
Het installatieprogramma vraagt waar je het wilt installeren. Daar zal het na installatie dus staan.
 
Laatst bewerkt:
Staat het ook, als ik daar op de .exe klik krijg ik dezelfde melding.
 
Deïnstalleer het programma eens volledig met Wise Program Uninstaller , verwijder je huidige installatiedownload. Download en installeer deze versie. Het installatiebestand zou corrupt kunnen zijn of wellicht is er ooit eerder iets van Wireshark geïnstalleerd, waardoor je systeem zo'n melding geeft.
 
Laatst bewerkt:
Ook met admin rechten geprobeerd te installeren en is dit dezelfde PC met die problemen?
 
Ik heb alle rechten aangezien ik de enige gebruiker ben. Ook de allereerste keer dat ik Wireshark installeerde werkte het niet.
 
Kijk eens in het register bij de sleutel HKEY_CLASSES_ROOT\wireshark-capture-file\shell\open\command
Wat staat in het rechter scherm achter (Standaard) REG_SZ ?

Daar moet voor de 64-Bit installatie dit staan:
"C:\Program Files\Wireshark\Wireshark.exe" "%1"
 
Edmoor: Dat staat er :D

Lange Pier: ik heb toch echt admin rechten, ook 'Als administrator uitvoeren' werkt niet. En voor de tweede vraag: ??? Wat bedoel je ermee? En dat programma van Tweaking.com moet ik echt even een keer uitgebreid voor gaan zitten, of je moet even een snelle tutorial voor me hebben :)
 
Laatst bewerkt:
Jammer, dan is dat ook niet de oorzaak ;)
 
Het is erg vreemd inderdaad en een situatie die ik zelf weleens zou willen bekijken :confused:
 
Nou ik liever niet :d Misschien kun je even meekijken via Teamviewer ofzo?
 
Of het dat systeem is die je niet kunt herinstalleren.

Bij die tool maakt het eigenlijk niet uit wat je aanvinkt of niet, die loopt alleen alle windows instellingen na en die worden op default gezet maar die je denk nodig te hebben aanvinken is eigenlijk voldoende.

Je zou ook een ander account erbij kunnen zetten en vanuit dat account kunnen proberen.
 
Teamviewer bedoelde ik ook. Maar kijk ook eens naar dit plaatje. Is die map bij jou ook aanwezig?
WS.jpg
 
Geen resultaat :( TeamViewer doen?

Lange Pier heb je concreet wat dingen die ik aan zou kunnen vinken in Windows repair?
 
Laatst bewerkt:
Ga eens in een command box naar de map: C:\Program Files\Wireshark
Tik daar dan het commando: wireshark -v

Wat gebeurt er dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan