Kan icoontje in Windows XP "Software" niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ni-els1976

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2005
Berichten
3
Hallo beste mensen,

Ik heb het volgende probleem(pje):

Laatst heb ik een klein programmaatje gedownload dat automatisch zou kunnen controleren welke firmware ik heb en welke update er eventueel voorhanden zou zijn. Op zich geen probleem. Achteraf had ik het niet nodig. Het betrof een "tool" Deze stond ook gewoon keurig onder "Software" aangegeven met een icoontje.

Nu wilde ik dit programmaatje via de "Software"-optie weer verwijderen en dit lukte ten dele. Het icoontje bleef echter gewoon staan en krijg ik niet weg. Ik weet dat je soms de map bij Program Files moet verwijderen en soms ook op het bureaublad, startmenu e.d., maar nu krijg ik puur dat icoontje bij "Software" niet weg.

Weet iemand hoe ik dat toch kan doen, want ik wil graag mijn pc, dus ook die optie overzichtelijk houden, zonder overbodige rotzooi...

Bij voorbaat mijn dank!
 
Probeer eens via veilige modus het programma bij software te verwijderen.

Kan zijn dat bij het starten van de pc het programma geladen wordt, en daarom actief is. Zodoende kan niet alles verwijderd worden.

In veilige modus worden deze programma's niet opgestart en kunnen ze meestal makkelijk verwijderd worden.
 
je kan je software lijst ook opschonen met

Ccleaner.com

- Start het op
- Gereedschap (links)
- Kies en Deïnstalleer

Wat volgens mij handiger is dan dat je 3x op een link moet klikken van SickWithIt (met alle respect). En ccleaner is ook nog voor andere dingen geschikt :)
 
Bedankt mensen!

Het heeft gewerkt....Ccleaner deed het voor mij.

Handig programmaatje voor in de toekomst denk ik. Dank jullie wel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan