Kan iemand een (mooi design) website maken? (HTML codes)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikeon

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
Ik wil een eigen website, maar heb echt totaal geen verstand van websites maken. Ik heb het geprobeert met een programma (wel HTML codes) en ik moet zeggen dat ik klein beetje trots ben over het resultaat aangezien ik er bijna niks van weet. Op de site staat echter een formulier die verzonden moet worden als mensen het hebben gemaakt, maar dit werkt niet goed. Dan opent microsoft outlook zich, ipv dat het gewoon verzonden word. En er zitten nog wat kleine foutjes in.

Zou iemand voor mij de website willen maken? Het gaat om een website waar ik logo's verkoop. Er moeten dus wat voorbeelden op enzo, en wat tekst, en zo'n formulier als mensen een speciaal logo willen bestellen. De teksten heb ik al, en ik heb dus ook al een voorbeeld van hoe ik het wil hebben.

Alleen het programma wat ik gebruikte zette allemaal links op me website. En het was een trail versie dus ik kan nu niks meer met de site. Graag wil ik dus dat de website opnieuw word opgebouwt en voor mij ook toegankelijk is voor wijzigingen.

Iemand intresse? het liefst gratis, of als je een website heb dat je reclame ervan op mijn website zet. Mail even naar mike-franke@hotmail.com

Alsvast bedankt voor de moeite :D

Voor niets gaat de zon op... ;)

Ik denk dat je gewoon zelf moet gaan proberen en leren... er zijn genoeg mogelijkheden on the net om het te proberen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan