kan iemand mij helpen met vuze?? is sloom..

Status
Niet open voor verdere reacties.
O ik heb de tijd hoor.
Is altijd zo meestal duurt het van 1 minuut tot 14 dagen of nog veel meer maar dan zitten er bijna geen andere mensen of geen die uploaden.
Dus mensen die dan klaar zijn met de download en dan gaan uploaden

zo ik heb eindelijk saint row 2 gedownload!! het was een paar keer fout gegaan door vuze ik weet ook niet wat er was.. maar toen ben ik toch verder gegaan met utorrent!!
inplaats van dat ik met 300/400kb/s downloade, download ik nu met 1,4 mb/s hij was binnen 3 uur klaar met downloaden!!

dus ik ga hem nu proberen te installeren en zoals beloofd zou ik jullie op de hoogte houden

groetjes

ik heb het nfo bestand geopend in kladblok dit stond erin:

Razor 1911 proudly presents: Saints Row 2
Date: 2009-01-08
Game Type : Action
Size: 1 DVD
protection: Steam
Game Notes Saints Row 2 brings true freedom to open-world gaming.
Players can play as who they want, how they want, and with whomever they want in this
sequel to
the much acclaimed and tremendously successful Saints Row.
Set years after the original, the player finds himself in a Stilwater both familiar and
strange and challenged with bringing the Saints back as the rightful kings of Stilwater
and bringing vengeance to those who wronged him.

Install Notes

1. Extract RARs

2. Mount or Burn iso

3. Install using rzrsetup.exe on the disc, or run autorun

4. Copy Crack from the razor1911 dir over the installed files
Due to the nature of steam, we had to create a new installer ourselves.
If you feel unhappy with this, buy the game and enjoy installing steam as
an additional
bonus!
Also note that the installation is roughly 11Gb,
and you wont see a progressbar during it.
Check the installation path if you are worried
nothing is happening ;)
Razor 1911 Greetings
To the honorable competition.

ik ga nou stap voor stap uitvoeren en hopen dat het me lukt!!
nog bedankt voor het helpen met me vraag

ik kom er weer niet uit ken iemand mij helpen want er staat mount iso ofzo in dat nfo bestand maar weet niet wat dat is??

Bijlagen

• map!!.JPG
    map!!.JPG
    99 KB · Weergaven: 37
Zie ik daar rechtsonder een icoontje van Daemon Tools?

Zo ja, klik daarop en ga naar "Mount".
Vervolgens ga je naar de map van Saints Row en kijk je welke bestanden je kunt selecteren.

Dat moet je aanklikken als het het icoontje heeft van een paar boeken op mekkaar

je moet zoeken naar een bestand van saints row 2 dat net zo groot is als het spel van saints row 2.
Het icoontje ziet eruit als een paar boeken op mekkaar (het icoontje van winrar) het is een winrar bestand

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je het al ge extract met winrar zegmaar uitpakken van saints row 2
want anders kun je niet mounten en je moet in de download mappen zittten zo kun je het vinden zegmaar waar saints row 2 is terechtgekomen als je het hebt gedownload.
Als je naar Vuze gaat en dan op het bestand van saints row 2 met de rechter muisknop klikt zie je te staan openen klik erop en je komt in het mapje waar dat winrar bestandje staat je onthoud de naam van de map of kopiëerd het zegmaar en dan ga je met daemon tools zoeken naar die map dus plakken in de zoekbalk en dan zoeken naar dat winrar bestandje en dan mounten

ik kom er nu weer niet uit ik heb effe een paar print screens gemaakt
heb nummering gedaan van 1 t/m 5 om te laten zien en wat ik doe!!

en in de volgende reactie staan de andere 2 want je kan er maar maximimaal 5 uploaden

Bijlagen

• 1  zo ziet het eruit wat ik gedownload heb.jpg
    1 zo ziet het eruit wat ik gedownload heb.jpg
    94,6 KB · Weergaven: 25
  • 2  kijk.jpg
    2 kijk.jpg
    98,6 KB · Weergaven: 34
  • 3  dan doe ik dit.jpg
    3 dan doe ik dit.jpg
    102,9 KB · Weergaven: 15
  • 4  dan kies ik die.jpg
    4 dan kies ik die.jpg
    103,7 KB · Weergaven: 35
  • 5  en dan klik ik het rar bestandje aan om te openen.jpg
    5 en dan klik ik het rar bestandje aan om te openen.jpg
    103,5 KB · Weergaven: 29
6 en 7

Bijlagen

• 6  dan komt hij automatisch met dit scherm.jpg
    6 dan komt hij automatisch met dit scherm.jpg
    102 KB · Weergaven: 16
  • 7  maar dan doet die niks.jpg
    7 maar dan doet die niks.jpg
    103,7 KB · Weergaven: 17
Ik denk dat je moet gaan zoeken in Destination folder oftewel: Bestemming directory.
Dan moet je denk ik gaan zoeken naar het bestandje dat je laatst hebt gemound oftewel het bestand dat je met Winrar hebt uitgepakt dus niet het bestand dat is uitgepakt maar het bestand dat nog is ingepakt het bestandje dat met het winrar icoontje.
Met die start menu folder moet je niks doen

Laatst bewerkt:
jaa ik snap wat je bedoeld maar dat doe ik altijd al :P
want toen ik hem downloaden kwam hij bij mij in de map downloads terecht..
en nu is die klaar dus ik open downloads.. toen stond er nog een map namelijk saint row
en daarin zat een rar bestand die ik ken uitpakken of niet.. ik heb hem wel uitgepakt maar in die map staat dus allemaal zooi waar ik niks van snap..
dan doe ik mounten dus ik selecteer die map waar die in zit en dan selecteer ik dat rar bestandje (het in gepakte bestand) dan speelt hij automatisch af maar dan doet hij niks meer..

snap er de balle niet meer van hahaha:P
egt raar dat hij het niet gewoon doet want ik doe precies wat er staat in dat nfo bestand of ik doe toch nog wat verkeerds..

Je hebt toch wel bij winrar Extract To gedaan want die zooi......:p die in die download zitten die hoef je niet stuk voor stuk te selecteren en uit te pakken (wie weet is dit de fout altans dat hoop hoef ik niet zo na te denken:D)

ik doe het nou zo!
rechtermuisknop op de winrar bestand en dan mount image effe kijken of dat lukt!
of bedoelde je dat niet?

Bijlagen

• ik doe het nu zo.jpg
    ik doe het nu zo.jpg
    95,2 KB · Weergaven: 36
Het kan er ook goed aan liggen dat ik Windows Vista heb en jij Windows XP en dat gaat behoorlijk anders

Ik bedoel het bestand uitpakken je drukt eerst op die rzs ofzoiets in ieder geval die Saints Row 2rar bestand gewoon 2 keer aanklikken en dan opent winrar als het goed is en dan zie je ergens bovenin extract to te staan dat klik je aan en dan zegt hij waar je al die mapjes naar toe wilt zetten maar dat staat allenmaal wel goed dus klik je op ok ff wachten en dan als hij klaar is.................... zien we wel weer verder heb je dit al gedaan in iedergeval heb je het zo gedaan????

ja heb ik gedaan.. hij is nu uitgepakt op jou manier wat moet ik nu dan doen?
groetjes

Laatst bewerkt:
Dan moet je het met Daemon Tools Mounten Dan moet je helemaal door de installatie heen komen als je niet door de installatie heen komt maakt niet uit want dan moet je de Crack die je kan vinden bij je download map (dus de map waar je inkomt door de torrent te openen in vuze).
Vervolgens ga je de Crack kopiëeren en ga je die plakken in het mapje Saints Row 2 bij programfiles (of razorr in ieder geval iets wat met het spel te maken heeft misschien de sponsor zoiets in ieder geval)
Maar goed dan ga je die in de installatie map plakken van saints row 2 denk ik.
Anders als je er niet uitkomt waar je de crack kwijt moet stuur maar een printscreen van de installatie mappen van saints row 2 of een andere map ofzoiets.
Het kan ook zijn dat de crack ergens anders hoort maar ik geloof dat hij daar hoord te zitten als hij zegt dat de crack er niet bij past dan zit je daar niet goed dan zegt hij bijvoorbeeld dat er 4 gig niet bij kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan