Kan ik een zwaardere grafische kaart in mijn Pc plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcovg

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2006
Hallo

Ik krijg op mijn Pc steeds meer moeite om de allernieuwste spellen te spelen daarom een vraagje is het mogelijk om bijvoorbeeld een Asus EN9600GT/HTDI kaart in mijn pc te plaatsen, zie hier onder wat mijn pc voor eissen heeft, of heeft iemand andere tips

- Pentium 4 CPU 3 Ghz kloksnelheid is 2,99 Ghz, 1 GB
- Moederbord is een GA-8I915G-MF
- Graphische kaart is NVIDIA GeForce 7300GS
- Voeding is ATX-300ATF

1. 1 gig ram geheugen remt je videokaart dan denk ik wel af.

2. je voeding red dit nooit, dat moet een nieuwe worden,

als je dus wat nieuws wilt waarmee je de games op high wilt spelen kan je misschien beter gelijk een heel nieuw systeem kopen.

als je dus wat nieuws wilt waarmee je de games op high wilt spelen kan je misschien beter gelijk een heel nieuw systeem kopen.

Niet weer onzin posten a.u.b.!!

Met dat systeem, een andere voeding en een midrange videokaart is nog prima te gamen hoor!!

@TS: wat is je budget?

Dit lijkt mij een beter idee:

2000776793683240872_rs.jpg

Wil ik alleen nog van jou weten wat voor kast je hebt? ATX? Ventilatoren? Oftewel een goede airstream?

Dit lijkt mij een beter idee:

2000776793683240872_rs.jpg

Wil ik alleen nog van jou weten wat voor kast je hebt? ATX? Ventilatoren? Oftewel een goede airstream?

Ik sluit me aan bij bovenstaande. Alleen is dat wel een goed merk voeding? Realpower zegt mij niets, maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ie slecht is.

Dat krijg je ervan als je te lui bent om ook nog eens op de link te klikken ;) Coolermaster doet meer belletjes rinkelen.. Excuus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan