route99
Meubilair
- Lid geworden
- 5 aug 2017
- Besturingssysteem
- Windows & Linux
Kan dus in webmail (Hotmail ) geen spam van o.a. McAfee blokkeren
Voor deze mails zijn de "Blokkeer" en de "Regels maken" opties zijn greyed out. Zie plaatje onder.
Beide mails zijn onder een fake Makro account verstuurd
Een deel van de mailheader en een plaatje hoe dat greyed out eruit ziet, zie onder.
Ik heb het met 2 browsers getest, exact het zelfde resultaat.
Echter: Neem ik een gewenste email dan kan ik de afzender eventueel wel blokkeren, die is dus niet greyed out. Dus werkt in principe maar niet voor deze spam!
Iemand een idee? Ik wil geen enkele third party tool clean of wat so ever programma, geen lokaal ander mail client, die in mijn mail account zit te rommelen, behalve mijn mail programma waarmee ik op afstand wel die spammail kan verwijderen, maar ik heb liever dat direct bij binnenkomst in mijn online mail die ongewenste mail uit de Inbox verwijderd wordt. Dat is voor mij het handigste.
Tnx.

Voor
Voor deze mails zijn de "Blokkeer" en de "Regels maken" opties zijn greyed out. Zie plaatje onder.
Beide mails zijn onder een fake Makro account verstuurd
Een deel van de mailheader en een plaatje hoe dat greyed out eruit ziet, zie onder.
Ik heb het met 2 browsers getest, exact het zelfde resultaat.
Echter: Neem ik een gewenste email dan kan ik de afzender eventueel wel blokkeren, die is dus niet greyed out. Dus werkt in principe maar niet voor deze spam!
Iemand een idee? Ik wil geen enkele third party tool clean of wat so ever programma, geen lokaal ander mail client, die in mijn mail account zit te rommelen, behalve mijn mail programma waarmee ik op afstand wel die spammail kan verwijderen, maar ik heb liever dat direct bij binnenkomst in mijn online mail die ongewenste mail uit de Inbox verwijderd wordt. Dat is voor mij het handigste.
Tnx.
From: McAfee⢠- Antivirus, McAfee⢠- Antivirus <info@nieuws.makro.nl>
Subject: Re: Uw account is tijdelijk opgeschort vanwege het verlopen van de licentie
Date: Thu, 01 Feb 2024 12:27:52 +0000
Message-ID: <rJOVzbICzGViMYKTKKJ81m@nostrumctzif.scoolebox.xyz>
From: Sanne de Wit, Sanne de Wit <info@nieuws.makro.nl>
Subject: Profiteer van subsidie - Kunststof kozijnen verhogen huiswaarde!
Message-Id: <825043603051233064215198911877@sedbvsdx.e.nmoplww.com>

Voor
Laatst bewerkt: