Kan Internet Explorer niet meer afsluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
865
Sinds kort kan ik Internet Explorer niet meer afsluiten.

Als ik op het kruisje in de rechter bovenhoek klik, om IE af te sluiten, gebeurt er niets. Na enige tijd wachten krijg ik een optie:
IE reageert niet. IE nu afsluiten, of: wachten.
Nadat ik op afsluiten heb geklikt, wordt IE wel gesloten.

Heb Windows Vista 64 op een nieuwe laptop.

Ik heb wel onlangs Orbit downloader met grabPro gedownload. Kan het hiermee te maken hebben?? Ik had Orbit ook op de vorige pc, zonder grabPro, maar had daar geen problemen mee. Komt het misschien door grabPro??

Wie helpt mij. Ik vind dit een irritant probleem.
 
problemen met ie8.0

beste,

ik heb ook problemen met internet exploren. er stond origineel internet explorer 7 op, maar heb de nieuwe versie 8 geinstalleerd. ik heb net dezelfde problemen. als ik internet explorer open gaat alles goed, maar na een tijd als ik een nieuwe pagina wil openen of een tablad, dan blijft internet hangen, en reageert hij niet meer en wordt afgesloten

+ nog een probleem , met die nieuwe explorer kan ik bij netlog ook geen foto's zien, en zijn deze wit, behalve als ik op slideshow klik.

ik wil terug de explorer 7 installeren maar die bestaat enkel voor xp , en ik heb een vista. ik heb al geprobeerd onder windows xp te installeren maar hij zegt dat het niet wil lukken.

nogtans stond er origineel internet explorer 7 op, hoe kan ik dit oplossen

kan iemand ons helpen :)

mvg,

jonathan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan