Kan map niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

calvinsnl

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2012
Beste,

Ik heb windows 7 opnieuw geinstalleerd. Na het aansluiten van mijn externe hardeschijf kwam ik erachter dat ik niet kan schrijven/verwijderen naar een bepaalde map. als ik op de opties klik staat alleen lezen ook aangevinkt (niet echt het vakje is helemaal blauw) ik kan deze optie ook niet veranderen, dan krijg ik een melding dat het niet toegestaan is. Verder heb ik wel toegang om andere dingen te verwijderen op de HDD alleen in die ene specefieke map niet. Weet iemand hoe ik de beveiligings instellingen weer goed krijg?

Mvg calvin

Die stappen heb ik zelf ookal geprobeerd, dan klik op op het eind op OK, en dan geeft hij een melding dat de bestemmingswijziging niet is toegepast op de map omdat ik geen toegang heb.

Heb zelf alles op mijn naam gezet, kan overal bij, sta je bij de accounts wel als administrator als gebruiker?

Ja, ik sta gewoon als administrator. Het vage is dat het voor een map is en ik kan wel gewoon alles doen in andere mappen op de Externe schijf.

op de een of andere manier accepteerde hij het nu wel om een andere eigenaar toe te wijzen. Bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan