kan met ICM niet verzenden, wel ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
sinds 3 weken kan ik geen mail verzenden met incredimail, wel ontvangen. Met outlook express gaat het wel goed.
Ik gebruik ICM al zo'n 2 jaar, ben premium lid en heb dat probleem nog niet eerder gehad. Ten einde raad ICM verwijderd en opnieuw gedownload maar tot mijn verbazing stond al mijn verzonden en ontvangen mail gewoon nog in de mailbox ondanks dat ik alles verwijderd had. Ik vind het een erg leuk programma en wil het graag weer gebruiken. Ik heb de firewall uitgeschakeld maar het probleem blijft hetzelfde. Wie kan me helpen?

hoe kan ik die settings bekijken dan? En kan dan , na 2 jaar probleemloos ICM te hebben gebruikt, in een keer de firewall voor problemen zorgen?
Ik heb het trouwens geprobeerd om mail te verzenden terwijl ik de firewall uitgeschakeld had maar dat lukte ook niet

Geplaatst door magriet
hoe kan ik die settings bekijken dan? En kan dan , na 2 jaar probleemloos ICM te hebben gebruikt, in een keer de firewall voor problemen zorgen?
Ik heb het trouwens geprobeerd om mail te verzenden terwijl ik de firewall uitgeschakeld had maar dat lukte ook niet
dat kan, ik gebruik kerio en regelmatig gooit die alle goedkeuringen weg en moet ik opnieuw alle proggies de toelating geven ... btw, zelfs als kerio niet is opgestart blokt ie nog bepaalde poorten ... welke firewall gebruik je btw ??

ik gebruik Norton 2003 6.0.4. 35, ik heb gekeken maar ICM komt in de lijst niet voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan