Kan mijn computer Oblivion voor de pc aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rsonurcomp

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2010
ik heb dus een vraag... of ik oblivion kan spelen op mijn computer want hij deed het eerst niet toen ik hem had geinstalleerd en ik weet niet of dat komt door de graphics.
Start -> run -> dxdiag -> Display:
(http://www.fotopocket.nl/view.php?friendly=displaydinges)
view.php

verder zijn hier nog mijn computer eigenschappen:
Microsoft windows xp professional version 2002
Service pack 3

Intel(R)
Pentium(R) 4 CPU 3.00 GHz
2.99 GHz, 0,99 GB of RAM
physicall address extension

ik heb niet veel verstand van of computers spellen kunnen draaien of niet dus help mij hier alsjeblieft bij :o

Groeten,

Remón

Ben zelf niet in die game thuis.En al dus helemaal niet in het gebruik van OLDblivion.

probeer dit voortaan eerst als je wilt weten of je computer het aan kan;)
Can You Run It?
en omdat links van mij op sommige sites niet werken xD: http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

1. je selecteert het spel
2. je drukt op "can you run it?"
3. je accepteert alle 'Java' meldingen
4. en je kunt aflezen of je computer het aan kan en wat er misschien verbeterd kan worden
(5. als ik zo'n Java toepassing accepteer moet ik soms zo'n site even opnieuw laden;))

MVG,
Wout

Zal die weinig mee opschieten als A oublivion niet gegeven wordt en B deze site uitgaat van de gestelde eisen door de gamemaker en dus een foutmelding krijgt op de onboard chipset.

als oublivion niet weergeven word niet nee, daar had ik niet naar gekeken, werkt inderdaad ook niet voor alle spellen.
en ik begrijp niet helemaal hoe je je punt B bedoelt, hij kijkt inderdaad naar welke eisen het spel heeft, en zoekt dan op wat jou computer voor 'specs' heeft...
ik heb ook een onboard chipset en die vind hij ook....

ATI X800-serie videokaart of een Nvidia GeForce 6800 videokaart

Bovenstaand is de minimale officiële eis voor die game.De scan op die site zal daar ook vanuit gaan.Aangezien er al bekend was dat de ts´r met een onboard chipje zit zal daar dus een NEE uitkomen.En dat wisten we al:)

ah xD heb je bericht 4x moeten doorlezen voordat ik hem begreep xD
maar dat klopt idd ja;) maar het bericht was meer voor in het vervolg dat mensen dat eerst proberen;) zodat we hier geen vragen oplossen die niet nodig zijn, en dat was het doel van die post;) dan kan je je concentratie zetten op problemen die mensen niet makkelijk zelf op kunnen lossen(deze zou zelf opgelost kunnen worden maar zoals in de eerste post staat heeft hij niet veel verstand van computers;))

Opgelost.... of eigenlijk niet opgelost zegmaar

Uhm ik heb oldblivion geprobeert en de site
Can You Run It? Maar Mijn computer is gewoon schroot, dus ik kan oblivion niet draaien wat ik ook doe :(
Toch bedankt allemaal,

Remón

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan